„Treści do potęgi Newsweek” – ruszyła kampania wizerunkowa tygodnika - Marketing przy Kawie
„Treści do potęgi Newsweek” – ruszyła kampania wizerunkowa tygodnika
  • 0
  • 2
5.04.2019

„Treści do potęgi Newsweek” – ruszyła kampania wizerunkowa tygodnika

Rozpoczęła się kampania wizerunkowa „Treści do potęgi Newsweek”. Podkreśla jakość i różnorodność tematów, które są poruszane nie tylko w tygodniku, ale także we wszystkich wydaniach pod marką „Newsweeka”. W działaniach przedstawiono dziennikarzy, którzy tworzą treści dla pisma i są ekspertami w swoich dziedzinach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56538 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

5 kwietnia 2019