0 1 0 0 0 4.04.2019Ellen DeGeneres bojkotuje hotele sułtana Brunei za wprowadzenie kary śmierci dla homoseksualistów3 kwietnia sułtan Brunei Hassanal Bolkiah wprowadził karę śmierci dla osób homoseksualnych. W ramach protestu wpływowe osoby z całego świata wezwały do bojkotu należących do niego hoteli.
0 0 0 0 0 4.04.2019Codzienne nonsensy w kampanii cukierków TreborMarka Trebor (Mondelez) rozpoczęła kampanię „Give Me Strength”. Prezentuje w niej sytuacje, w których bezsilnym bohaterom z odsieczą przychodzą miętowe cukierki.
0 0 0 0 0 4.04.2019Oświadczenie Rady Etyki Public Relations w sprawie roli PR w marketingu oraz współpracy z influenceramiRada Etyki Public Relations wydała oświadczenie w sprawie roli public relations w marketingu oraz współpracy specjalistów PR z influencerami i blogerami. Apeluje, by firmy w przejrzysty sposób rozdzielały usługi public relations od innych oferowanych przez siebie usług z zakresu komunikacji, w tym komunikacji marketingowej.
0 3 0 0 0 4.04.2019Rozmyty Big Mac na outdoorze w kampanii McDonald’sMcDonald’s rozpoczął kampanię, w której przekonuje, że potrawy z jego menu są na tyle charakterystyczne, że każdy rozpozna je, nie widząc ich dokładnie. Na nośnikach OOH marka umieściła mocno niewyraźnego Big Maca, frytki oraz zestaw Happy Meal.
0 1 0 0 0 4.04.2019Żurek kontra barszcz biały. „Barometr Providenta” o zwyczajach i wielkanocnych wydatkach PolakówNiemal połowa Polaków wyda na święta wielkanocne podobną kwotę, jak rok wcześniej. Na ich organizację średnio zamierzamy przeznaczyć 563 zł. To o 43 zł więcej niż w 2018 r. i jednocześnie o 140 zł więcej niż dwa lata temu – pokazuje badanie „Barometr Providenta”. Z deklaracji wynika też, że w tym roku to żurek (60 proc.) będzie częściej serwowanym daniem niż barszcz biały (41 proc.).
0 0 0 0 0 4.04.2019Innogy Go z agencją social mediaPrzetarg na obsługę kanałów społecznościowych nowej usługi car sharingowej Innogy Go wygrała agencja Mindspot Communication & Media. Stworzyła ona od podstaw i prowadzi kanały brandu w serwisach Facebook i Instagram.
0 0 0 0 0 4.04.2019Accenture kupuje agencję Droga5Firma konsultingowa Accenture kupiła niezależną agencję Droga5. Warunki transakcji, którą ogłoszono na początku kwietnia, nie zostały ujawnione.
0 0 0 0 0 4.04.2019UOKiK z zastrzeżeniami do koncentracji BP i ArgeUOKiK wydał zastrzeżenia do przejęcia przez BP Europe części mienia spółek Arge Paliwa i Arge Nieruchomości. Koncentracja może ograniczać konkurencję.
0 1 0 0 0 4.04.2019Ponad 81% Polaków korzysta z Internetu. Badanie „NetTrack”Kantar w badaniu „NetTrack” podsumował ostatni rok. Zasięg Internetu (pytano o realne korzystanie, nie tylko dostęp do Internetu) to już ponad 81%.
0 0 0 0 0 4.04.2019„Digital Society Index 2019” – człowiek na pierwszym miejscuMniej niż połowa respondentów badania „Digital Society Index 2019” Dentsu Aegis Network uważa, że ich potrzeby cyfrowe są zaspokajane. Jedna trzecia jest zdania, że technologia cyfrowa stworzy miejsca pracy. 45% wierzy, że przedsiębiorstwa chronią ich prywatność.