0 0 0 0 0 6.06.2018Prezesi globalnych spółek ostrożnie prognozują wzrost przychodów – pokazuje raport KPMGPrezesi dużych spółek z największych światowych rynków z optymizmem patrzą na rozwój biznesu w ciągu najbliższych 3 lat. Ponad połowa CEO zakłada jednak, że wzrost przychodów nie przekroczy 2% rocznie. Jednym z głównych zagrożeń dla zakładanych wzrostów jest obecna sytuacja geopolityczna – pokazuje raport KPMG International „Growing pains – 2018 Global CEO Outlook”.
0 0 0 0 0 6.06.2018GMV wybiera do współpracy Planet PRFirma GMV z sektora kosmicznego podjęła współpracę z Planet PR. Agencja zajmie się relacjami z mediami, prowadzeniem biura prasowego, content marketingiem oraz wsparciem komunikacyjnym podczas wydarzeń.
0 0 0 0 0 6.06.2018Branżowe organizacje wyrażają zaniepokojenie obecnym kształtem projektu rozporządzenia ePrivacyNa 8 czerwca zapowiedziane jest posiedzenie Rady ds. Transportu, Telekomunikacji i Energii w Brukseli. Przed tym wydarzeniem IAB Polska, Krajowa Izba Gospodarcza, Business Centre Club, Konfederacja Lewiatan, Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji, Startup Poland oraz ZIPSEE Cyfrowa Polska przekazały Ministerstwu Cyfryzacji pismo. Wyrażają w nim zaniepokojenie obecnym kształtem projektu rozporządzenia ePrivacy.
0 0 0 0 0 6.06.2018Circle K Polska rozszerza współpracę z Grayling Poland o obsługę mediów społecznościowychFirma Circle K Polska rozszerzyła zakres współpracy z Grayling Poland. Dotychczas agencja odpowiadała za realizację kompleksowej strategii komunikacji korporacyjnej i produktowej spółki. Od początku maja do tych zadań dołączyła obsługa mediów społecznościowych i działania influencer marketingowe.
0 1 0 0 0 6.06.2018Europejska reklama cyfrowa podwoiła wartość w ciągu 5 lat. Analiza IAB EuropeReklama online zanotowała w 2017 r. wzrost o 13,2% na rynku europejskim. Jej wartość wyniosła 48 mld euro – pokazuje badanie AdEx Benchmark, zrealizowane przez IHS Markit na zlecenie IAB Europe. W Polsce wartość reklamy online wyniosła 3,9 mld zł (938 mln euro), notując wzrost o 9%*.
0 0 0 0 0 5.06.2018Grupa Sare uruchomiła platformę reklamy wideo – VideoTarget.plRuszyła nowa platforma reklamy i wymiany wideo – VideoTarget.pl. Właścicielem sieci jest spółka MarketNews24 należąca do Grupy Kapitałowej Sare.
1 4 0 0 0 5.06.2018Studenci w kampanii rekrutacyjnej „Misja UJ”Studiowanie na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie można z łatwością łączyć z rozwijaniem własnych pasji. Przekonuje o tym tegoroczna edycja kampanii promocyjno-rekrutacyjnej, pod hasłem „Misja UJ”. Wzięła w niej udział grupa studentów reprezentujących poszczególne organizacje studenckie.
2 2 0 0 0 5.06.2018Youtuberzy promują psie przekąski marki PurinaRuszyła kampania przekąsek dla psów Adventuros (Purina). W akcję zaangażowani zostali: Wielmożny Igor, 10minutspokoju, LoJournal i Ciocia Liestyle.
1 0 0 0 0 5.06.2018Kampania telewizyjna nowej kolekcji farb BeckersRozpoczęła się kampania telewizyjna marki Beckers, promująca nową kolekcję farb – Designer Collection. Spoty emitowane są w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych.
0 1 0 0 0 5.06.2018Salmonella w ciastkach? Green Caffè Nero zmaga się z kryzysemPod koniec maja do warszawskich szpitali trafiło kilkanaście osób z podejrzeniem zakażenia bakteriami salmonelli. Do zatrucia najprawdopodobniej doszło w kawiarniach sieci Green Caffè Nero.