McDonald's wprowadził zestawy wegańskie. Weganie od razu wytknęli marce nieścisłość
  • 0
  • 1
8.01.2019

McDonald’s wprowadził zestawy wegańskie. Weganie od razu wytknęli marce nieścisłość

McDonald’s w Wielkiej Brytanii wprowadził do menu pozycje, w których nie ma składników pochodzenia zwierzęcego. Weganie szybko jednak wykryli, że nie do końca tak jest.

Nowe pozycje pojawiły się w menu McDonald’s w styczniu. Firma liczy na przyciągnięcie części z liczącej 3,5 mln grupy brytyjskich wegan. Ci narzekali dotychczas na brak atrakcyjnej oferty i zwykle omijali lokale sieci. Współautorem nowych potraw jest organizacja Vegan Society.

Weganie i wegetarianie przychylnie przyjęli posunięcie McD w internetowych komentarzach. Jednocześnie szybko wytknęli firmie nieścisłość. Tortilla, w którą zawinięty jest Spicy Veggie Wrap, produkowana jest z udziałem mleka zwierzęcego.

  • 1

źródło: Independent

8 stycznia 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
8.01.2019

Era influencera. XIX Kongres Profesjonalistów Public Relations coraz bliżej

W ubiegłym roku prawie 80% marek zrealizowało kampanie marketingowe z udziałem influencerów. Influencer marketing staje się nie tylko wartościowym elementem kampanii promocyjnych, ale również narzędziem perswazji. „Social media, influencerzy i zabezpieczenie kryzysowe” to temat przewodni XIX Kongresu Profesjonalistów Public Relations, który odbędzie się w Rzeszowie 25 i 26 kwietnia 2019 r.