0 6 1 10.12.2019Zniknęło blisko 500 nielegalnych reklam. Uchwała krajobrazowa GdańskaKończy się okres przejściowy uchwały krajobrazowej Gdańska. Dotyczy on tych reklam, które powstały przed 2 kwietnia 2018 r. Te, które powstały wcześniej i nie są zgodne nowymi zasadami – będą musiały zostać dostosowane lub usunięte. Dotąd z miasta zniknęło niemal 500 reklam.
0 2 0 10.12.2019Leszek przełamuje lody. Rusza zimowa kampania reklamowa marki Lech PremiumLeszek powraca w zimowej odsłonie kampanii, po raz piąty odkrywając przed konsumentami limitowaną edycję puszek. Inspirowane górskim krajobrazem oraz zamarzniętym jeziorem mają przywodzić na myśl tegoroczne hasło marki. Przekonuje ono, że nawet kiedy zimowe spotkania zapowiadają się chłodno, Leszek przełamuje lody.
0 1 0 10.12.2019Klasyczny niebieski kolorem 2020 r. według PantoneFirma Pantone zaprezentowała kolor na nadchodzący rok. Jest nim klasyczny niebieski.
0 1 0 10.12.2019Inflacja w mediach rośnie szybciej niż wydatki na reklamę na świecie – szacuje ZenithW 2020 r., pomimo spadku widowni komercyjnej o 1,6%, globalne nakłady reklamowe zwiększą się o 4,3%. Związane jest to z przewidywanym na przyszły rok wzrostem cen mediów o 6,1%. Takie są prognozy agencji mediowej Zenith.
0 4 0 10.12.2019Reklama farb czy akcja społeczna? Rasiści i przemoc domowa w kampanii marki VioletViolet ma być producentem i dystrybutorem farb. Firmę mieszczącą się w brytyjskim Luton założył pochodzący z Konina Michał Bryła. W kampanii reklamowej zobaczyć można sceny przemocy na tle rasowym.
2 19 0 9.12.2019 Aktualizacja: 15:3813.12.2019Prestiż, miłość, odwaga i tajemnica – Muzeum Książąt Czartoryskich rusza z kampanią na outdoorzeRozpoczęła się kampania outdoorowa Muzeum Książąt Czartoryskich. Informuje o ponownym otwarciu obiektu po trwającym kilka lat remoncie.
0 1 0 9.12.2019Agencje influencer marketingu przygotowują się do ukrycia liczby polubień na InstagramieInstagram testuje opcję ukrycia liczby polubień pod postami użytkowników. Zmusza to reklamodawców do ponownego przemyślenia, jak oceniać popularność i zasięg influencerów.
0 1 0 9.12.2019Commerce Sherpas – nowa agencja e-commerce w ramach Grupy K2W ramach Grupy K2 powstała agencja e-commerce Commerce Sherpas. Nową strukturą, której zadaniem jest otwarcie dla grupy rynków zagranicznych, pokieruje Jacek Celiński.
1 1 0 9.12.2019Kolejna odsłona kampanii wizerunkowej sieci LewiatanRuszyła kampania wizerunkowa marki Lewiatan. Składa się z trzech odsłon kierowanych do kluczowych grup klientów sieci spożywczych.
0 1 0 9.12.2019Paradoks cyfrowy na rynku mediów w roku 2020. Analiza firmy KantarW roku 2020 technologia nadal będzie wpływać na zmianę rynku mediów, stwarzając zarówno nowe możliwości, jak i niespotykane dotąd wyzwania. Z jednej strony rosnąć będą wydatki na reklamy w mediach społecznościowych, z drugiej rozwój technologiczny umożliwi konsumentom większe zaangażowanie się działania w świecie realnym – pokazuje raport firmy Kantar.