0 0 0 0 0 8.04.2019Samsung wybrał K2 do obsługi kategorii visual displaySamsung w drodze przetargu wybrał firmę K2. Zostanie ona główną agencją kreatywną obsługującą produkty z kategorii visual display (telewizory oraz soundbary) koncernu w Polsce.
0 3 0 0 0 8.04.2019Heads Advertising zmienia logo i identyfikację wizualnąKrakowska agencja reklamowa Heads Advertising przeprowadziła gruntowną zmianę identyfikacji wizualnej marki. Wyraźnie zmodyfikowała logotyp, przygotowała również nową stronę internetową.
1 2 0 0 0 8.04.2019Coca-Cola rozpoczyna nową edycję kampanii „Razem smakuje lepiej”W kwietniu ruszyła kampania reklamowa Coca-Coli, w której marka podkreśla, że wspólny posiłek niesie z sobą wyjątkowo ważne przesłanie. Warto być razem niezależnie od dzielących nas różnic. Multikulturowy i wielonarodowy wątek ma być komentarzem brandu do coraz głębszych podziałów widocznych dziś w Polsce, Europie i na świecie.
0 0 0 0 0 8.04.2019Bank BNP Paribas rozstrzygnął przetarg na agencje reklamoweW wyniku przeprowadzonego przetargu Bank BNP Paribas wybrał agencję Publicis Lion jako agencję wiodącą odpowiedzialną za budowanie strategii komunikacji i towarzyszące jej produkty dla klientów indywidualnych i biznesowych. Opus B zostanie agencją wspierającą. Zajmie się bieżącą obsługą, a także realizacją zadań komunikacyjnych dla różnych segmentów biznesowych.
0 0 0 0 1 7.04.2019Już w czerwcu Element Talks – „Portfolio is dead”. Ruszyła sprzedaż biletów i call for papersElement Talks to największa konferencja dla projektantów graficznych w Polsce. Szósta edycja wydarzenia odbędzie się 8 i 9 czerwca. Tym razem będzie częścią European Design Festival 2019.
0 0 0 0 0 6.04.2019Crash Mondays o copywritingu w Krakowie, Warszawie i GdyniJak pisać teksty, które porwą tłumy i pozwolą osiągnąć marketingowy cel? Na to pytanie będą odpowiadać eksperci ze świata copywritingu na kwietniowych spotkaniach Crash Mondays. Można będzie posłuchać ich w trzech miastach: Krakowie, Warszawie i Gdyni.
2 10 0 0 0 6.04.2019„VI katastrofa” – duet Pro8l3m w utworze promującym raport WWF i BCGWystartowała nietypowa kampania komunikacyjna raportu „2050 Polska dla Pokoleń” przygotowanego przez Business Consulting Group i WWF. Jej teaserowym etapem jest utwór „VI katastrofa” rapowego duetu Pro8l3m oraz nietypowa prognoza pogody na 2050 r., wyemitowana w mediach.
0 0 0 0 0 5.04.2019Znana z zaangażowania w ochronę środowiska firma Patagonia nie chce robić kamizelek dla pracowników Wall StreetKamizelki marki Patagonia stały się w ostatnich latach czymś na kształt mundurka dla pracowników Wall Street. Z początkiem kwietnia marka oznajmiła, że przestanie produkować odzież dla finansistów.
1 0 0 0 0 5.04.2019Marks & Spencer po 12 latach powraca z reklamami „This is not just food”Dwanaście lat temu brytyjska sieć handlowa Marks & Spencer zakończyła kampanię „This is not just food”. Właśnie ją reaktywowała.
0 3 0 0 0 5.04.2019Wartość mediowa meczu Wisła – Legia wyniosła 14,6 mln zł. Badanie Pentagon ResearchMecz piłkarski Wisła Kraków – Legia Warszawa miał wyjątkowo atrakcyjny sportowo przebieg. W związku z tym Pentagon Research publikuje badanie oraz wycenę wartości mediowej spotkania 27. kolejki Lotto Ekstraklasy. Obie drużyny dla swoich sponsorów i partnerów wygenerowały wartość mediową na poziomie 14,6 mln zł podczas transmisji telewizyjnej.