Marks & Spencer z kolekcją butów zaprojektowaną przez blogerki
  • 0
  • 6
1.02.2019

Marks & Spencer z kolekcją butów zaprojektowaną przez blogerki

Marka Marks & Spencer nawiązała współpracę z siedmioma internetowymi influencerkami. Zaprojektowały one buty. Kolejne modele będą kolejno pojawiać się w sklepach, począwszy od 29 stycznia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

47516 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Andersen

12 miesięcy temu

Myślę sobie, że może jednak niech influencerki zajmą się wpływaniem na fanów, jakkolwiek potrafią, projektowanie butów zostawiając profesjonalistom.

1 lutego 2019

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 1
1.02.2019

Multipleks marzeń oraz stacje, z których telewidzowie mogliby zrezygnować. Badanie firmy Wavemaker

Ponad 2/3 polskich telewidzów pozytywnie ocenia kierunek zmian w ofercie naziemnej telewizji cyfrowej. Na multipleksie marzeń badani chcieliby mieć Discovery, National Geographic i HBO. Gdyby musieli zrezygnować z jakichś kanałów naziemnych na rzecz nowych, najczęściej usunęliby z oferty Trwam, Polo TV i TVP1 – pokazuje „Projekt cyfrowizja IV” agencji Wavemaker.