0 1 0 0 0 14.11.2017Najbardziej wpływowe gwiazdy polskiego sportu według badania MediaComJakub Błaszczykowski to najbardziej wpływowa z polskich gwiazd sportu – wynika z badania domu mediowego MediaCom. Wyprzedza Krzysztofa Hołowczyca, Marcina Gortata i kolegę z reprezentacji – Roberta Lewandowskiego. Pierwszą piątkę zamyka Adam Małysz.
3 3 0 0 0 14.11.2017 Aktualizacja: 00:4917.11.2017Andrzej Grabowski i Tomasz Oświeciński jako Rodzina Oddano „kroją dłużników” w teaserowej kampaniiAndrzej Grabowski i Tomasz Oświeciński wcielili się w Rulona i Drobnego – gangsterów windykujących długi. Teaserowe filmy z ich udziałem odsyłają do strony internetowej.
0 11 0 0 0 14.11.2017Wrocławskie krasnoludki walczą o czyste powietrze. Kampania Dolnośląskiego Alarmu Smogowego14 listopada obchodzony jest Dzień Czystego Powietrza. W tym czasie wrocławskie krasnoludki, oprócz codziennych obowiązków, przyjęły na siebie ciężar walki ze smogiem. Dolnośląski Alarm Smogowy wyposażył skrzaty w symboliczne maseczki przeciwpyłowe i transparenty.
0 12 0 0 0 14.11.2017Wydatki reklamowe w październiku 2017 r. Badanie IMMW październiku największy budżet na reklamę przeznaczyła branża farmaceutyczna – pokazuje badanie przeprowadzone przez Instytut Monitorowania Mediów. Sprawdzono wydatki na reklamę w prasie, radiu i telewizji w wybranych branżach: handlowej, farmaceutycznej, finansowej, motoryzacyjnej i telekomunikacyjnej.
0 0 0 0 0 14.11.2017iTaxi powierza PR Calling działania komunikacyjneZ początkiem listopada marka iTaxi nawiązała współpracę z PR Calling. Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę firmy, w tym m.in. prowadzenie działań media relations, PR produktowy, a także doradztwo w zakresie działań niestandardowych.
0 5 0 0 0 14.11.2017Gwiazdy serialu „Rodzinka.pl” w świątecznej kampanii AvonuKażdego roku z okazji świąt Bożego Narodzenia Avon zaprasza do współpracy znaną rodzinę, która promuje ofertę z katalogu marki. W tym roku w kampanii wzięły udział gwiazdy „Rodzinki.pl” – Małgorzata Kożuchowska, Tomasz Karolak i Mateusz Pawłowski.
0 1 0 0 0 14.11.2017Tradycyjne potrawy w nowoczesnej formie w książce kucharskiej Biedronki13 listopada do oferty sieci Biedronka weszła publikacja zatytułowana „Kuchnia polska. Pysznie i zdrowiej”. Można znaleźć w niej przepisy na dobrze znane potrawy w nowoczesnej i bardziej zbilansowanej wersji. Są też dania mniej oczywiste, ale nadal inspirowane rodzimymi smakami i aromatami.
1 0 0 0 0 13.11.2017Siła sztuki w kampanii promującej aukcję obrazu Leonarda da VinciDom aukcyjny Christie’s promuje zbliżającą się aukcję obrazu „Salvator Mundi” Leonarda da Vinci. W ponad czterominutowym filmie ani przez chwilę nie jest widoczny sam obraz. O jego wielkości świadczyć mają jednak reakcje patrzących na niego osób.
1 3 0 0 0 13.11.2017„Bo najważniejszy jest głos” – przekonuje Jan Nowicki w kampanii MyPhoneMarka MyPhone zainicjowała kampanię, która ma przypomnieć, że telefon to przede wszystkim głos i rozmowa. Zwraca w niej uwagę na kwestię podtrzymywania i pielęgnowania relacji z bliskimi, zwłaszcza z osobami starszymi. Ambasadorem akcji został Jan Nowicki.
1 0 0 0 0 13.11.2017Zosia, która wszystko katalogowała. Świąteczny spot Ceneo.pl12 listopada serwis Ceneo.pl rozpoczął emisję swojego świątecznego spotu. Kampania będzie prowadzona w telewizji, serwisach VoD, kinach oraz mediach społecznościowych.