1 0 0 0 0 17.06.2019George Clooney i astronauta Charlie Duke w reklamie zegarków Omega17 czerwca startuje kampania telewizyjna prezentująca zegarek Omega Speedmaster, czyli pierwszy zegarek, który znalazł się na Księżycu. W reklamie wystąpili: George Clooney oraz legendarny astronauta Charlie Duke.
0 1 0 0 1 16.06.2019W robocie kuchennym, odpowiedniku Thermomixa sprzedawanym pod marką własną we francuskim Lidlu, znaleziono ukryty mikrofonMikrofon w robocie, który stał się hitem sprzedaży Lidla, odkryło przypadkiem dwóch użytkowników. Specjaliści stwierdzili, że mikrofon był ukryty, a jego obecność nie ma technicznego uzasadnienia. Lidl zapewnił, że mikrofon nie był aktywny i nie było możliwości zdalnej aktywacji.
0 0 0 0 2 14.06.2019Stereotypy związane z płcią zakazane w brytyjskiej reklamie od 14 czerwca 2019Brytyjski regulator rynku reklamy, Advertising Standards Authority zakazał reklam posługujących się stereotypami związanymi z płcią. Nowe przepisy weszły w życie 14 czerwca.
0 5 0 0 0 14.06.2019Answear ustawił kiosk Dawida Podsiadły w Krakowie. Zbiera w nim używane ubraniaPamiętacie kiosk pod PKiN w Warszawie, w którym Dawid Podsiadło promował i sprzedawał swoją płytę „Małomiasteczkowy”? Przekazał go później na aukcję WOŚP. Kiosk kupiony przez Answear jest teraz elementem akcji ekologicznej sklepu.
0 0 0 0 0 14.06.2019Facebook zapłaci użytkownikom za udostępnienie danych o korzystaniu z aplikacji mobilnychFacebook chce płacić użytkownikom za dostęp do ich danych o korzystaniu z aplikacji mobilnych. Eksperci zwracają uwagę na to, że ryzyko może przewyższyć potencjalne korzyści.
1 0 0 0 0 14.06.2019Momondo połączyło 61 nieznajomych z różnych krajów wspólnym tatuażemWyszukiwarka podróży Momondo rozpoczęła projekt „The World Piece”. Celem tej inicjatywy jest pokazanie, ile ludzie są w stanie zrobić, żeby zbliżyć się do siebie. W jej ramach ochotnicy z całego świata zostali połączeni wspólnym tatuażem.
0 1 0 0 0 14.06.2019Powstała koalicja Marketerzy dla Lepszych BadańPrzedstawiciele marek zaangażowani w proces poprawy standardu badań mediów w Polsce utworzyli koalicję Marketerzy dla Lepszych Badań. Celem porozumienia jest umożliwienie reklamodawcom zadbania o poszanowanie ich potrzeb w procesie tworzenia nowego systemu badań.
0 4 0 0 0 14.06.2019Prince na wielkoformatowych muralach Tidala w Warszawie7 czerwca odbyła się ogólnoświatowa premiera albumu Prince’a zatytułowanego „Originals”. Projekt przygotowany w ramach kooperacji The Prince Estate, Tidala i Warner Music dostępny jest przez 14 dni na wyłączność w muzycznej aplikacji. Promują go murale z wizerunkiem artysty.
1 1 0 0 0 14.06.2019„Szkoda lata na myślenie o rachunkach” – przekonuje ING Bank Śląski16 czerwca rozpocznie się kampania reklamowa ING BŚ. Promuje aplikację Moje ING i powiadomienia o zbliżających się rachunkach.
0 4 0 0 0 14.06.2019MeetUp 2019 rusza 31 sierpnia w KrakowieW ostatnią sobotę sierpnia odbędzie się kolejna edycja imprezy dla twórców i fanów YouTube – MeetUp. Na odwiedzających będzie czekać możliwość spotkania z największymi polskimi youtuberami.