0 1 0 3.02.2020Globalni liderzy reklamy i biznesu podejmują walkę ze szkodliwymi treściami w InterneciePodczas Światowego Forum Ekonomicznego w Davos ogłoszono inicjatywę Global Alliance for Responsible Media. Ma ona wprowadzać rozwiązania zwiększające bezpieczeństwo w cyfrowym świecie. Wśród jej inicjatorów są m.in. P&G, Adidas, Danone, Facebook czy Google.
0 4 0 3.02.2020Wilfredo León ambasadorem firmy GalecoGwiazda polskiej reprezentacji w siatkówce mężczyzn, Wilfredo León Venero został oficjalnym ambasadorem polskiego producenta systemów rynnowych Galeco.
0 1 1 3.02.2020Coca-Cola HBC Polska uruchamia dystrybucję alkoholi marek Potocki, Nemiroff i produktów Grupy CampariCoca-Cola HBC Polska rozpoczęła działalność w segmencie wysokogatunkowych wyrobów alkoholowych. 3 lutego uruchamia dystrybucję wyrobów produkowanych przez wytwórnie Potocki i Nemiroff. Z końcem lutego dystrybucja obejmie także część produktów Grupy Campari.
1 6 0 3.02.2020Kampania na 10-lecie Centrum Nauki KopernikCentrum Nauki Kopernik rozpoczyna świętowanie 10-lecia działalności. W Internecie pojawiła się właśnie urodzinowa sonda o przyszłości, a wkrótce ruszy także kampania wizerunkowa.
0 1 0 3.02.2020Brodka, Dorociński i Musiał dołączają do „Wielkiej zwrotki Ż” ŻywcaMonika Brodka, Marcin Dorociński i Maciej Musiał oddają butelki zwrotne do sklepów. Ci artyści właśnie dołączyli do „Wielkiej zwrotki Ż” organizowanej przez markę Żywiec. Celem akcji jest zachęcanie Polaków do oddawania butelek zwrotnych do sklepów.
0 3 3 1.02.2020Influencerzy oznaczają zdjęcia hashtagiem #coronavirus, żeby zwiększyć zasięg swoich postówInfluencerzy na Instagramie oznaczają hashtagiem #coronavirus zdjęcia niezwiązane z epidemią wirusa. Wszystko po to, żeby zwiększyć zasięg i zdobyć nowych followersów.
1 2 0 31.01.2020Jaguar F-Pace prezentowany w rytmie dnia Małgorzaty SochyAktorka Małgorzata Socha od 2018 r. jest ambasadorką SUV-ów marki Jaguar. W filmie pt. „W rytmie dnia” samochód towarzyszy jej podczas codziennych aktywności.
1 2 0 30.01.2020Sarsa i jej koncert w spocie smartfona Huawei P smart ProWokalistka, autorka tekstów i kompozytorka Sarsa od 2018 r. należy do Teamu Huawei, czyli grupy influencerów związanych z marką i używających na co dzień jej produktów. Nagranie zza kulis jej koncertu jest częścią kampanii promującej smartfon Huawei P smart Pro.
1 1 3 30.01.2020„Jesteś piękna. Dbaj o to” – kampania soków Tymbark Vitamini skierowana do kobiet w różnym wieku i o różnych typach urodyW kampanii swoich soków marchwiowo-owocowych Vitamini Tymbark (Maspex) podkreśla, że nie ma oczywistych szablonów czy standardów, według których kobiety mogą czuć się piękne.
0 1 0 30.01.2020Guardian rezygnuje z publikowania reklam firm z branży paliw kopalnychBrytyjski Guardian zdecydował, że nie będzie zamieszczał reklam firm z branży paliw kopalnych. Zakaz nie obejmie jednak produktów, których używanie powoduje dużą emisję dwutlenku węgla, takich jak samochody czy samoloty.