Momondo połączyło 61 nieznajomych z różnych krajów wspólnym tatuażem - Marketing przy Kawie
Momondo połączyło 61 nieznajomych z różnych krajów wspólnym tatuażem
  • 1
  • 0
14.06.2019

Momondo połączyło 61 nieznajomych z różnych krajów wspólnym tatuażem

Wyszukiwarka podróży Momondo rozpoczęła projekt „The World Piece”. Celem tej inicjatywy jest pokazanie, ile ludzie są w stanie zrobić, żeby zbliżyć się do siebie. W jej ramach ochotnicy z całego świata zostali połączeni wspólnym tatuażem.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55925 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

14 czerwca 2019