„Szkoda lata na myślenie o rachunkach” – przekonuje ING Bank Śląski
  • 1
  • 1
14.06.2019

„Szkoda lata na myślenie o rachunkach” – przekonuje ING Bank Śląski

16 czerwca rozpocznie się kampania reklamowa ING BŚ. Promuje aplikację Moje ING i powiadomienia o zbliżających się rachunkach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 czerwca 2019

13 czerwca 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
13.06.2019

„Power Generation. Pieniądze, seks i władza – co napędza osoby po pięćdziesiątce” – wyniki badania

Mają wysoką siłę nabywczą. Świetnie odnajdują się w świecie nowych technologii. Dysponują wolnym czasem, który inwestują w zainteresowania. Dbają o zdrowie, są aktywni i przeżywają drugą młodość. Wyniki badania „Power Generation. Pieniądze seks i władza – co napędza osoby po pięćdziesiątce” firm Communication Unlimited i Atena Research & Consulting przeczą wszelkim stereotypom.