Reklama Wrigley’s z „seksualnym podtekstem” zakazana w Wielkiej Brytanii - Marketing przy Kawie
Reklama Wrigley’s z „seksualnym podtekstem” zakazana w Wielkiej Brytanii
  • 1
  • 0
6.03.2019

Reklama Wrigley’s z „seksualnym podtekstem” zakazana w Wielkiej Brytanii

Reklama gumy do żucia Wrigley’s z „seksualnym podtekstem” została zakazana po tym jak wyemitowano ją w przerwie programu dla dzieci. Taką decyzję podjęła Advertising Standards Authority.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56430 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

6 marca 2019