Powstała koalicja Marketerzy dla Lepszych Badań
  • 0
  • 1
14.06.2019

Powstała koalicja Marketerzy dla Lepszych Badań

Przedstawiciele marek zaangażowani w proces poprawy standardu badań mediów w Polsce utworzyli koalicję Marketerzy dla Lepszych Badań. Celem porozumienia jest umożliwienie reklamodawcom zadbania o poszanowanie ich potrzeb w procesie tworzenia nowego systemu badań.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

47077 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

14 czerwca 2019

13 czerwca 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
13.06.2019

„Power Generation. Pieniądze, seks i władza – co napędza osoby po pięćdziesiątce” – wyniki badania

Mają wysoką siłę nabywczą. Świetnie odnajdują się w świecie nowych technologii. Dysponują wolnym czasem, który inwestują w zainteresowania. Dbają o zdrowie, są aktywni i przeżywają drugą młodość. Wyniki badania „Power Generation. Pieniądze seks i władza – co napędza osoby po pięćdziesiątce” firm Communication Unlimited i Atena Research & Consulting przeczą wszelkim stereotypom.