0 0 0 0 0 3.01.201821. edycja konkursu o tytuł „Dobroczyńca Roku”Wystartowała 21. edycja konkursu o tytuł „Dobroczyńca Roku”. Od 3 stycznia można nominować firmy i fundacje korporacyjne, dla których priorytetem jest rzetelność, dbanie o klientów i otoczenie, a przede wszystkim zaangażowanie w zmienianie świata – od lokalnego po globalny.
1 3 0 0 0 3.01.2018Coca-Cola wprowadza na polski rynek napój herbaciany FuzeTeaCoca-Cola wprowadza na polski rynek nową markę – FuzeTea. To napój herbaciany dostępny w pięciu wariantach. Towarzyszy temu kampania reklamowa.
0 0 0 0 0 3.01.2018Konkurs na kreatywną kampanię rekrutacyjną szkoły wyższej – Genius Universitatis 2018Ruszyła VII edycja konkursu na kreatywną kampanię rekrutacyjną szkoły wyższej – Genius Universitatis 2018. Finał odbędzie się 23 lutego podczas XXIX Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego.
0 14 0 0 0 3.01.2018Kobieta w sztuce w kalendarzu Gedeon Richter na 2018 rokFirma Gedeon Richter przygotowała 7. edycję kalendarza. Publikacja pod kierownictwem artystycznym Andrzeja Pągowskiego zatytułowana została „Kobiece sprawy”. Artyści zaangażowani w tegoroczny projekt na plakacie ukazali różne sprawy kobiet.
1 0 0 0 0 3.01.2018Teresa Lipowska twarzą kampanii reklamowej marki VicardAktorka Teresa Lipowska, znana m.in. z roli Barbary Mostowiak w serialu „M jak miłość”, wystąpiła w reklamie suplementu diety Vicard (Aflofarm).
0 1 0 0 4 3.01.2018Kim byli uczestnicy sylwestra w Zakopanem? Analiza SelectivvDwie trzecie uczestników koncertu sylwestrowego w Zakopanem stanowiły osoby po 30. roku życia. Wskazuje na to badanie właścicieli smartfonów, którzy bawili się podczas tego wydarzenia. Więcej osób przyjechało pod Tatry z Warszawy niż z Krakowa. 6% imprezowiczów stanowili obcokrajowcy. Ponad 80% badanych robi zakupy w Lidlu i Biedronce. Najpopularniejszym operatorem komórkowym okazał się natomiast Orange.
1 3 0 0 0 3.01.2018Polscy skoczkowie w kampanii reklamowej paliw zimowych LotosuZ początkiem roku Grupa Lotos wystartowała z kolejną odsłoną kampanii „Naj nie bierze się znikąd”. Tym razem tematem są paliwa zimowe. W spocie wystąpili członkowie reprezentacji Polski w skokach narciarskich: Maciej Kot, Dawid Kubacki, Kamil Stoch i Piotr Żyła. Narratorem ponownie jest dr Tomasz Rożek – prowadzący program „Sonda 2” w TVP.
0 0 0 0 0 3.01.2018Stowarzyszenie Stop Bankowemu Bezprawiu apeluje do Justyny Kowalczyk, Marka Kondrata i Piotra AdamczykaStowarzyszenie Stop Bankowemu Bezprawiu wystosowało apel do Justyny Kowalczyk, Marka Kondrata i Piotra Adamczyka o „niepodejmowanie współpracy z nieetycznymi instytucjami finansowymi”. Organizacja przekonuje, że wynagrodzenie, jakie aktorzy otrzymują za występowanie w reklamach banków, „z dużym prawdopodobieństwem pochodzi z grabieży”.
2 0 0 0 0 2.01.2018„Dla jednych 500 plus, a dla innych minus 500” – świąteczne spoty Platformy ObywatelskiejPlatforma Obywatelska przygotowała dwa świąteczne spoty. Porusza w nich temat wysokich cen żywności i... in vitro.
0 0 0 0 0 1.01.2018Kluczowe pytania biznesowe dla branży reklamowej na 2018 r. według „The Wall Street Journal”Amazon, Publicis, Nielsen, WPP, Accenture i inne firmy konsultingowe, wreszcie Snap i jego Snapchat. To z tymi podmiotami wiążą się pytania, które Alexandra Bruell, dziennikarka „The Wall Street Journal” stawia przed branżą reklamową u progu 2018 r.