Sobowtór George’a Clooneya w spotach promujących Małopolskę (wideo)
  • 4
  • 1
7.03.2013

Sobowtór George’a Clooneya w spotach promujących Małopolskę (wideo)

Na targach elektroniki CeBIT 2013 w Hanowerze odbył się premierowy pokaz spotów zrealizowanych do kampanii promującej Małopolskę. Reklamy przedstawiają trzy różne historie i miejsca w Krakowie, ale łączy je jedna myśl przewodnia: Małopolska jest najlepszym regionem na nowoczesne inwestycje.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48142 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

k

7 lat temu

Kraków - miasto podróbek?

Pomysł dobry i wszystko byłoby faunie gdyby w reklamie wystąpił prawdziwy George Clooney lub inna gwiazda. Teraz Kraków skojarzy się z tanią podróbką. Chyba nie o to chodziło.

Rozwiń komentarze

7 marca 2013