0 0 0 0 0 11.04.2019Cukier istotnym składnikiem diety – Związek Producentów Cukru zleci akcję edukacyjną na ten tematZwiązek Producentów Cukru w Polsce rozpoczyna współpracę z On Board Think Kong. Agencja będzie odpowiedzialna za przygotowanie i realizację kampanii edukacyjnej. Współpraca jest wynikiem wygranego przetargu. Umowa została podpisana do końca 2019 r.
0 0 0 0 0 11.04.2019Facebook wprowadza nowe narzędzia, które mają chronić marki i odbiorców reklamBezpieczeństwo osób korzystających z Facebooka jest priorytetem – przekonuje serwis. Aktualnie ponad połowa spośród 30 tys. osób czuwających nad bezpieczeństwem na portalu każdego dnia analizuje blisko 2 mln wpisów. 95% treści usuniętych z powodu nieautentyczności konta, promowania terroryzmu, nagości lub brutalności jest wykrywana przez systemy sztucznej inteligencji, zanim ktokolwiek je zgłosi – twierdzi firma.
1 0 0 0 1 11.04.2019„Ty jesteś zmianą, a my bankiem zmieniającego się świata” – kampania rebrandingowa BNP Paribas8 kwietnia ruszyła kampania wprowadzająca nowe pozycjonowanie marki BNP Paribas, czyli „Bank zmieniającego się świata”, a także nowe produkty. W kampanii bank porusza ważne tematy społeczne.
0 1 0 0 0 10.04.2019Endorfina Events z odświeżoną identyfikacją wizualnąAgencja Endorfina Events wprowadziła odświeżoną identyfikację wizualną. Ma ona odzwierciedlać tożsamość marki, która jest obecna na rynku od dziesięciu lat.
0 0 0 0 0 10.04.2019„Re:Growth. Między innowacją a efektywnością”. Znamy pierwszych prelegentów i tematy wystąpień Forum IAB 2019Znani są już pierwsi prelegenci i tematy ich wystąpień podczas trzynastej edycji Forum IAB. Tegoroczne hasło wydarzenia to „Re:Growth. Między innowacją a efektywnością”.
0 4 0 0 0 10.04.2019„Od strony ulicy” – poradnik dla przedsiębiorców podpowiadający, jak stworzyć szyldNakładem miasta Gdyni, we współpracy ze stowarzyszeniem Traffic Design, został wydany poradnik dla przedsiębiorców i zarządców nieruchomości. Nosi on tytuł „Od strony ulicy” i jest podpowiedzią, jak powinien wyglądać szyld w modernistycznym śródmieściu tego miasta.
0 1 0 0 0 10.04.2019Ponad połowa opinii w popularnych kategoriach na stronie Amazona może być fałszywaDuża część konsumentów polega na recenzjach produktów w czasie podejmowania decyzji o zakupie online. Jaki procent tych opinii jest wiarygodny? 33% ankietowanych w badaniu „Washington Post” uważa, że w 2018 r. widziało wiele fałszywych opinii o firmach.
2 0 0 0 0 10.04.2019Obrazek ze św. Florianem i trzy religie, które łączą siły, by ratować ludzkie życie. Kampania Krajowej Izby KominiarzyKrajowa Izba Kominiarzy i przedstawiciele trzech religii: prawosławnej, katolickiej i muzułmańskiej biorą udział w kampanii edukacyjnej mającej zmienić zachowania ludzi, tak by uchronić ich przed zatruciem tlenkiem węgla. Obrazek z wizerunkiem św. Floriana, będący jednocześnie instrukcją, jak uchronić się przed zatruciem czadem, był rozdawany przez duchownych w trakcie kolędy.
0 2 0 0 0 10.04.2019Michał Sobiło uruchamia Icon StrategiesW Katowicach rozpoczęła działalność Icon Strategies. To firma doradcza w zakresie zarządzania reputacją. Jej założycielem jest Michał Sobiło, dotychczas doradca PR i członek rady nadzorczej Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.
0 0 0 0 0 10.04.2019Wybrano agencję do promocji europejskich jabłek w ZEA„Siła smaku, witamin i kolorów – poznaj jakość jabłek z Europy” – tak brzmi slogan kampanii informacyjno-promocyjnej europejskich jabłek, która zostanie zorganizowana na rynku ZEA. W przetargu przeprowadzonym przez Stowarzyszenie Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw „Unia Owocowa” oraz Związek Sadowników Rzeczypospolitej Polskiej zwyciężyła oferta domu mediowego Infinity Media.