0 1 0 19.11.2020 Aktualizacja: 15:3019.11.2020ZFPR reaguje oświadczeniem na informacje o agencji R4S Adama HofmanaW mediach pojawiły się doniesienia o niewłaściwych działaniach agencji public relations R4S. Założył ją Adam Hofman po usunięciu go przez PiS z partii. Krytykowane są m.in. powiązania agencji z rządem i politykami partii rządzącej. ZFPR wydał w tej sprawie oświadczenie.
1 2 0 18.11.2020Zintegrowana kampania marki Tarczyński NaturalnieWe wrześniu wystartowała największa w roku 2020 zintegrowana kampania reklamowa marki wędlin Tarczyński. Komunikacja buduje świadomość produktów z linii Naturalnie jako najlepszego sposobu na pożywne, naturalne śniadanie.
1 1 0 18.11.2020„Otchłań” – rusza kampania społeczna na temat dziecięcej transplantologiiFundacja „Serce Anielki” nawołuje Polaków do wsparcia polskiej transplantologii dziecięcej, która ze względu na trudną sytuację w służbie zdrowia znalazła się w bardzo krytycznym momencie. Organizacja rozpoczęła kampanię zatytułowaną „Otchłań”.
0 1 0 18.11.2020Unilever stawia na produkty roślinne i ogłasza inicjatywę Future FoodsUnilever rusza z inicjatywą Future Foods. Jej celem jest edukacja i zachęcanie ludzi do zmiany diety na taką, która będzie korzystna nie tylko dla naszego zdrowia, ale i dla planety, na której żyjemy. Program ma przyczynić się do zmniejszania wpływu produkcji żywności i łańcucha dostaw na środowisko. Koncern w ciągu najbliższych 5–7 lat planuje osiągnięcie sprzedaży roślinnych alternatyw mięsa i nabiału na poziomie 1 mld euro.
2 3 0 18.11.2020Piotr Gąsowski w roli baletnicy w kampanii gry „Pictionary Air” firmy MattelW mediach społecznościowych pojawiły się spoty promujące grę „Pictionary Air”. Występuje w nich Piotr Gąsowski.
0 1 0 18.11.2020Abonenci powracający jak bumerang, e-handel w sieciach społecznościowych i wszechobecna analityka – te strategie będą kształtować krajobraz rynku mediów w 2021 r. według firmy KantarW ciągu dosłownie kilku miesięcy byliśmy świadkami ewolucji mediów, która w innych warunkach musiałaby potrwać całą dekadę. W trakcie roku 2020 wzrosła konsumpcja mediów w domach, natomiast spadł poziom optymizmu konsumenckiego i wydatki na reklamę. Raport firmy Kantar na temat trendów i prognoz dla rynku mediów na najbliższy rok wskazuje, które zachowania odbiorców mają szansę się utrzymać i jak będzie kształtować się dynamika całej branży.
0 1 0 18.11.2020Raport „Global Marketing Trends 2021” DeloitteW czasie pandemii Covid-19 działy marketingu powinny uważniej niż dotychczas przyglądać się zmieniającym się nawykom i potrzebom klientów. Jak zauważają eksperci firmy doradczej Deloitte, autorzy raportu „Global Marketing Trends 2021”, 58 proc. konsumentów zna markę, która dostosowała ofertę tak, żeby lepiej zareagować na skutki pandemii. Zdaniem ekspertów to właśnie zwinność pozwoli organizacjom na lepsze funkcjonowanie w czasie kryzysu.
0 4 0 18.11.2020GroupM: reklamodawcy zainteresowani addressable TVAddressable TV jest obiecującym i mocno wyczekiwanym przez marki rozwiązaniem reklamowym, pokazuje badanie GroupM zrealizowane wśród największych polskich reklamodawców. Ich zdaniem „targetowana telewizja” znajdzie zastosowanie wśród wszystkich, nie tylko niszowych czy regionalnych marek.
0 1 0 18.11.2020Jakie są korzyści z wdrażania odpowiedzialnego biznesu? Wyniki badania „Menedżerowie CSR 2020”Osoby odpowiedzialne za wdrażanie CSR i zrównoważonego rozwoju w firmach w Polsce jako główne korzyści podają podniesienie poziomu zaangażowania pracowników oraz zwiększenie rozpoznawalności marki jako odpowiedzialnej i zrównoważonej. To wnioski z cyklicznego badania „Menedżerowie CSR” opracowywanego przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
0 1 0 18.11.2020Covid-19 wymusza jeden z największych w historii wzrost inwestycji w technologie – pokazuje badanie KPMGPodczas pierwszej fali pandemii Covid-19 firmy wydawały dodatkowo około 15 mld dol. tygodniowo więcej na technologie, aby zapewnić bezpieczne przejście swoich organizacji na pracę w trybie zdalnym – pokazuje raport „CIO Survey 2020: Everything changed. Or did it?” KPMG International i Harvey Nash. Liderzy działów IT zapytani o kluczowe obszary technologiczne, w które inwestują organizacje, wymieniają: bezpieczeństwo i prywatność (47%), zarządzanie doświadczeniami i zaangażowaniem klientów (44%) oraz infrastrukturę i rozwiązania chmurowe (35%).