0 0 0 0 0 4.04.2019Accenture kupuje agencję Droga5Firma konsultingowa Accenture kupiła niezależną agencję Droga5. Warunki transakcji, którą ogłoszono na początku kwietnia, nie zostały ujawnione.
0 0 0 0 0 4.04.2019UOKiK z zastrzeżeniami do koncentracji BP i ArgeUOKiK wydał zastrzeżenia do przejęcia przez BP Europe części mienia spółek Arge Paliwa i Arge Nieruchomości. Koncentracja może ograniczać konkurencję.
0 1 0 0 0 4.04.2019Ponad 81% Polaków korzysta z Internetu. Badanie „NetTrack”Kantar w badaniu „NetTrack” podsumował ostatni rok. Zasięg Internetu (pytano o realne korzystanie, nie tylko dostęp do Internetu) to już ponad 81%.
0 0 0 0 0 4.04.2019„Digital Society Index 2019” – człowiek na pierwszym miejscuMniej niż połowa respondentów badania „Digital Society Index 2019” Dentsu Aegis Network uważa, że ich potrzeby cyfrowe są zaspokajane. Jedna trzecia jest zdania, że technologia cyfrowa stworzy miejsca pracy. 45% wierzy, że przedsiębiorstwa chronią ich prywatność.
0 2 0 0 0 4.04.2019Drukarnia internetowa Chroma uruchomiła nowy program rabatowyZ myślą o swoich klientach drukarnia internetowa Chroma rozpoczęła program rabatowy „Stać Cię na więcej”. Każdy z klientów, który kupi produkty i usługi za określoną kwotę, otrzyma stały, automatycznie naliczany rabat. Będzie mógł też zbierać środki cashback na kolejne zakupy.
6 5 0 0 0 3.04.2019„Pijani życiem” – The Dumplings i Olga Bołądź w kampanii Fundacji Rak’n’RollRusza kampania Fundacji Rak'n'Roll „Pijani życiem”. Otwiera ją premiera teledysku nowego singla The Dumplings „Dla Nas KRS 0000 338 803”. Stworzony dla fundacji utwór opowiada o ludziach „pijanych życiem”, którzy silniej czują jego smak.
1 0 0 0 3 3.04.2019„Piękna nasza poczta cała” – Poczta Polska promuje ofertę towarów handlowych29 marca ruszyła kampania reklamowa Poczty Polskiej. Dotyczy towarów handlowych.
0 1 0 0 0 3.04.2019Sieć PoloMarket nawiązała współpracę z Good One PRSieć supermarketów PoloMarket wybrała w przetargu Good One PR. Do zadań agencji należy obsługa komunikacyjna w zakresie PR produktowego, działania z obszaru influencer marketingu, obsługa biura prasowego oraz wsparcie i doradztwo w komunikacji korporacyjnej.
1 0 0 0 0 3.04.2019Provident Polska z kampanią reklamową „Mam plan”3 kwietnia Provident Polska rozpoczął kampanię reklamową „Mam plan”. Nawiązuje w niej do przeboju Rocha Poliszczuka z 2000 r. Marka promuje w ten sposób pożyczkę.
1 0 0 0 0 3.04.2019Decathlon z nowym pozycjonowaniemDecathlon rozpoczął kampanię, w której zaprezentował nowe pozycjonowanie marki i komunikację. Działania wystartowały z początkiem kwietnia.