0 1 0 7.07.2020Adidas wybrał VMLY&R Poland do regionalnej obsługi reklamowejW ramach prowadzonego przetargu VMLY&R Poland została partnerem Adidasa. Od czerwca 2020 r. agencja zajmuje się kompleksową obsługą reklamową marki w regionie Europy Wschodniej. Umowa została podpisana na trzy lata.
1 8 0 7.07.2020Młodzieżowiec PiS i nieistniejący doktor jako wyborcy Krzysztofa Bosaka zachęcają do głosowania na Andrzeja DudęW serwisie YouTube powstał kanał Mimo wszystko Duda. Jak twierdzą twórcy, to „oddolna akcja patriotów, którzy w pierwszej turze wyborów prezydenckich zagłosowali na Krzysztofa Bosaka, a w drugiej zagłosują – mimo wszystko – na Andrzeja Dudę”. Tymczasem okazuje się, że nie są to prawdziwi wyborcy kandydata Konfederacji.
0 1 0 7.07.2020Europejska branża internetowa apeluje do Apple o przestrzeganie standardówDecyzja Apple dotycząca zmian w obszarze bezpieczeństwa użytkowników w najnowszej wersji systemu operacyjnego iOS 14 wywołała zaniepokojenie ekspertów europejskiej branży internetowej. Szesnaście organizacji marketingowych, w tym IAB Europe i IAB Tech Lab, zdecydowało się wystosować list do Tima Cooka, CEO Apple. Apelują w nim o przestrzeganie standardów dotyczących prywatności.
0 1 0 7.07.2020Podróże po Covid-19 – badanie eSky.plWiększość Polaków nie ma obaw związanych z podróżowaniem w czasie zagrożenia koronawirusem – pokazuje badanie przeprowadzone przez Mobile Institute dla eSky.pl. 21% rodaków deklaruje, że pojedzie na urlop w tym roku, a 14% spędzi go poza Polską.
1 1 0 7.07.2020Młodzi, piękni, wykształceni i z Warszawy – Andrzej Duda prezentuje spot wyborczyUbiegający się o reelekcję prezydent Andrzej Duda zaprezentował spot skierowany do młodych osób. Ukazano w nim dwudziestokilkuletnich mieszkańców dużych miast, którzy odnieśli życiowy sukces.
0 1 0 6.07.2020Raport e-Izby: „Omni-commerce. Kupuję wygodnie 2020”27% internautów deklaruje, że w związku z ryzykiem zarażenia koronawirusem częściej robi zakupy online. To jeden z wniosków z 5. edycji raportu „Omni-commerce. Kupuję wygodnie”. Badanie dla Izby Gospodarki Elektronicznej wykonała agencja badawcza Mobile Institute. W tym roku wzbogacono je o analizę wpływu Covid-19 na zachowania zakupowe Polaków.
1 1 0 6.07.2020„Fortnite” edukuje graczy na temat rasizmuW popularnej grze „Fortnite” odbyło się wydarzenie mające edukować graczy na temat rasizmu. Głos zabrały prominentne czarnoskóre osoby.
1 1 0 6.07.2020Reklamy emitowane do góry nogami zwracają uwagę na problemy osób niewidomych w czasie pandemiiNa słynnym londyńskim placu Piccadilly Circus pojawiły się reklamy znanych marek odwrócone o 180 stopni. To element kampanii Królewskiego Narodowego Instytutu Osób Niewidomych (RNIB). Ma ona podnosić świadomość na temat wyzwań związanych z dystansowaniem społecznym osób niewidomych i niedowidzących.
0 1 0 6.07.2020Burger King Helsinki umieścił darmowe punkty odbioru zamówień w lokalach McDonald’sBurger King zaoferował mieszkańcom stolicy Finlandii możliwość bezpłatnego odbioru zamówień w wybranych punktach. Tymi punktami były lokale konkurencyjnego McDonald’s.
0 2 0 6.07.2020Ströer przejmuje największy pakiet wiat przystankowych w GdańskuNa mocy umowy z Gdańskim Zarządem Dróg i Zieleni Ströer przejmuje obsługę reklamową pakietu 245 wiat przystankowych w Gdańsku. Poprzednim operatorem tych powierzchni był AMS.