Rynek reklamy przyspieszył w trzecim kwartale i wzrósł o 6,3%. Po dziewięciu miesiącach dynamika wyniosła 2,9%
  • 0
  • 6
6.12.2019

Rynek reklamy przyspieszył w trzecim kwartale i wzrósł o 6,3%. Po dziewięciu miesiącach dynamika wyniosła 2,9%

Po dziewięciu miesiącach 2019 r. polski rynek reklamy był wart 6,9 mld zł. Dynamika wyniosła 2,9% w porównaniu do roku poprzedniego. Wzrost przyspieszył z 0,1% w pierwszym kwartale do 6,3% w trzecim – pokazuje badanie Starcomu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48511 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

6 grudnia 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.12.2019

Podczas tegorocznego Black Friday średnie obniżki cen sięgnęły 4 proc. – pokazuje analiza Deloitte

Coroczna analiza ofert 800 sklepów internetowych przeprowadzona przez Deloitte we współpracy z firmą Dealavo pokazała, że promowany przez sprzedawców Black Friday w większości nie ograniczał się do jednego dnia, ale trwał nawet cały tydzień. Nie oznacza to jednak zbyt wielu atrakcyjnych ofert dla klientów. Ze „Świątecznego barometru cenowego” wynika, że w tym dniu w porównaniu do piątku 22 listopada obniżki cen sięgnęły średnio 4 proc.