Tymbark wybrał 180heartbeats + Jung v Matt do obsługi w social media
  • 0
  • 1
6.12.2019

Tymbark wybrał 180heartbeats + Jung v Matt do obsługi w social media

Przetarg na prowadzenie profili marki Tymbark w mediach społecznościowych wygrała 180heartbeats + Jung v Matt. Począwszy od 18 listopada prowadzi komunikację marki na Facebooku i Instagramie, zarządzając społecznością obserwujących i fanów liczącą ponad 2 mln.

Cieszymy się, że możemy być głosem tak popularnego brandu, którego tradycje sięgają ponad 80 lat. To duża odpowiedzialność, ale wierzę, że świeże spojrzenie i bogate doświadczenie 180heartbeats pozwolą tej ikonicznej marce być jeszcze bliżej swoich fanów – mówi Michał Sęk, creative director 180heartbeats + Jung v Matt.

  • 1
Tymbark wybrał wybrał 180heartbeats + Jung v Matt

Tymbark wybrał 180heartbeats + Jung v Matt

6 grudnia 2019