5 4 0 0 0 19.03.2020„Droga do dorosłości” – historie dorosłych podopiecznych SOS Wiosek Dziecięcych w kampanii 1% stowarzyszeniaStowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce ruszyło z kampanią, w której zachęca do przekazywania 1% podatku na rzecz opuszczonych i osieroconych dzieci. Seria reportażowych spotów opisuje historie dorosłych podopiecznych. Mówią oni o swojej drodze do dorosłości i o roli, jaką w ich życiu odegrała otrzymana w Wioskach SOS opieka, miłość i poczucie bezpieczeństwa.
1 1 0 0 0 19.03.2020„Po prostu Ż”, czyli kampania reklamowa marki Żywiec„Po prostu Ż” – to hasło nowej kampanii reklamowej Żywca. Marka po raz kolejny podkreśla, że w życiu nie chodzi o to, by osiągać wszystko, ale by czerpać radość.
0 2 0 0 0 19.03.2020Jak funkcjonujemy w czasie pandemii. Badanie IQSObecnie blisko co trzeci Polak (29 proc.) wykonuje swoją pracę zdalnie. Niemal połowa z tych osób (48 proc. pracujących zdalnie) przyznaje, że to nie był ich wybór – wynika z badania dotyczącego sytuacji epidemicznej w Polsce, zrealizowanego przez agencję IQS.
0 7 0 0 0 19.03.2020Nagrody Mobile Trends Awards 2019 rozdanePo raz dziewiąty w Krakowie rozdano nagrody Mobile Trends Awards. Statuetki otrzymali twórcy najlepszych projektów branży mobile. Nagradzano m.in. za innowacyjność, design, użyteczność, nowe podejście do tematu i rozwiązania przyjazne dla użytkownika, wyznaczające nowe trendy.
0 1 0 0 0 19.03.2020X-kom nawiązał współpracę z Michałem PolemX-kom ogłosił nawiązanie współpracy z Michałem Polem. Będzie on promował produkty spółki. Osią komunikacji są profile tego dziennikarza sportowego w mediach społecznościowych.
0 1 0 0 0 18.03.2020Zaufanie w czasach koronawirusa – specjalny raport Edelman Trust Barometer 2020Agencja Edelman przygotowała specjalny raport „Trust and the Coronavirus”. Ujawnia on m.in. duże obawy społeczeństwa w związku z fake newsami oraz brak zaufania do rządów i mediów.
2 1 0 0 0 18.03.2020Ford wstrzymuje reklamy w USA i zastępuje je kampanią odnoszącą się do koronawirusaFord wstrzymał wszystkie reklamy promujące samochody w USA. Zastąpi je spotami na temat koronawirusa, w tym filmami, w których zapewnia klientów Ford Credit o ulgach w płatnościach.
0 1 0 0 1 18.03.2020Naklejki pomagające zachować dystans w kolejce. Pomysł duńskiego marketu na czas epidemiiDuński market SuperBrugsen Brøndby zadbał o to, by klienci zachowali bezpieczny odstęp w kolejce do kas. Na podłodze pojawiły się czerwone naklejki nawiązujące do logo marki. Wskazują klientom, gdzie powinni stanąć.
2 7 0 0 0 18.03.2020„Korona Ci z głowy nie spadnie” – influencerzy zachęcają do pozostania w domu w czasie pandemiiPonad 60 influencerów zaangażowało się w akcję „Korona Ci z głowy nie spadnie”, zainicjowaną przez grupę LTTM (LifeTube, TalentMedia, Mellon Media). Jej celem jest zachęcanie do samoizolacji i stosowania odpowiednich środków prewencyjnych w związku z ogłoszonym stanem pandemii.
1 1 0 0 0 18.03.2020Lil Wayne w reklamie PlushaPlush rozpoczął kampanię promującą 90-dniowy bezpłatny dostęp do serwisu muzycznego Tidal dla klientów. W reklamie wystąpiła amerykańska gwiazda rapu – Lil Wayne.