0 4 0 0 0 19.09.2018OSM Piątnica wybrała Veneo do promocji mlek smakowychPrzetarg producenta wyrobów mlecznych OSM Piątnica na promocję nowych produktów – mlek smakowych – wygrała agencja Veneo. O wygranej zadecydował koncept strategiczno-kreatywny oraz plan jego wykonania.
1 1 0 0 0 19.09.2018Kampania sklepu internetowego Born2be w Polsce i na UkrainieMłoda mama, buntowniczka, longboarderka oraz tancerka to cztery bohaterki kampanii sklepu internetowego Born2be (AZAGroup). Działania pod hasłem „Born2be True!” prowadzone są w Polsce i na Ukrainie.
0 5 0 0 0 19.09.2018Co nowego w branży sprzedaży internetowej? Podsumowanie Mobile Trends Conference for e-Commerce13 i 14 września w Krakowie odbyła się edycja specjalna Mobile Trends Conference for e-Commerce. Uczestnicy mieli okazję wysłuchać polskich i zagranicznych ekspertów. Wypowiadali się oni na temat m-commerce, projektowania, UX, designu oraz marketingu, reklamy i sprzedaży.
1 1 0 0 1 18.09.2018Limitowana seria puszek Coca-Coli Zero inspirowana koszulkami piłkarskiej reprezentacji PolskiOd połowy września w wybranych punktach sprzedaży napój Coca-Coli Zero Cukru dostępny jest w specjalnych puszkach. Limitowana seria obejmuje opakowania o pojemności 330 ml. To część umowy marki z Polskim Związkiem Piłki Nożnej.
0 0 0 0 1 18.09.2018W Polsce firmy nie komunikują się z osobami LGBTW Polsce praktycznie nie istnieją kampanie reklamowe kierowane do przedstawicieli mniejszości seksualnych. Jak pokazuje badanie firmy Nielsen przygotowane dla „Rzeczpospolitej”, 80% osób LGBT kupowałoby produkty firm, które stawiają na równouprawnienie i różnorodność.
2 0 0 0 23 18.09.2018oPornografii.pl – kampania i portal Stowarzyszenia Twoja SprawaPornografia jest wielowymiarowym zagrożeniem dla prawidłowego rozwoju dzieci i młodzieży – ostrzega Stowarzyszenie Twoja Sprawa, wskazując na wyniki badań. Tymczasem dostęp do treści pornograficznych jest powszechny i banalnie łatwy. Kontakt z nimi mają coraz młodsi internauci. W związku z tym organizacja uruchomiła portal oPornografii.pl i kampanię.
0 0 0 0 0 18.09.2018Weber Shandwick wprowadza nowy model agencji oparty na innowacyjnych rozwiązaniachWeber Shandwick wprowadza The X Practice – jednostkę integrującą specjalistów różnych dziedzin. Ich zadaniem jest wspieranie klientów agencji z różnych branż i rynków. Podstawą działania X Practice jest integracja globalnej innowacyjności i doświadczenia technologicznego firmy w modelu zorientowanym na klienta.
0 2 0 0 0 18.09.2018Współczesne oblicze kampanii promocyjnych miast i regionów. Wkrótce VIII Kongres Innowacyjnego Marketingu w SamorządachPromocja miasta czy regionu przestała być piętą achillesową samorządów. Coraz częściej realizowane projekty są dobrze przemyślane i spójne z tym, co ma do zaoferowania region. Jak efektywnie realizować projekty promocyjne, aby osiągnąć zaplanowane rezultaty przy jednoczesnej rentowności? Będą o tym rozmawiać zgromadzeni na VIII Kongresie Innowacyjnego Marketingu w Samorządach, który odbędzie się w Rzeszowie 25 i 26 października.
0 2 0 0 0 18.09.2018ClickInStory – nowy gracz na rynku influencer i digital marketinguWe wrześniu działalność rozpoczęła nowa agencja kreatywna – ClickInStory. Firma specjalizuje się w influencer, digital oraz content marketingu. Jej twórcą i CEO jest Kacper Zdunek.
1 3 0 0 0 18.09.2018Nike świętuje nowy rekord świata w maratonie16 września Eliud Kipchoge ustanowił w Berlinie nowy rekord świata w maratonie. Biegacz ukończył zawody z czasem 2:01:39 i tym samym poprawił dotychczasowy wynik o 78 sekund. Marka Nike zaprezentowała z tej okazji klip z serii „Just Do It” − „Fastest Ever”.