Ford wstrzymuje reklamy w USA i zastępuje je kampanią odnoszącą się do koronawirusa
  • 2
  • 1
18.03.2020

Ford wstrzymuje reklamy w USA i zastępuje je kampanią odnoszącą się do koronawirusa

Ford wstrzymał wszystkie reklamy promujące samochody w USA. Zastąpi je spotami na temat koronawirusa, w tym filmami, w których zapewnia klientów Ford Credit o ulgach w płatnościach.

Spoty zatytułowane „Built to Lend a Hand” i „Built for Right Now” stworzyła agencja Wieden + Kennedy New York. Nawiązują one do stale stosowanego sloganu producenta: „Built Ford Proud”.

Zostały wyprodukowane w połowie marca, gdy kierownictwo Forda zdało sobie sprawę, że normalne plany marketingowe na razie trzeba odłożyć. Pandemia wpływa bowiem na prawie wszystkie aspekty amerykańskiego życia.

Nowe reklamy odnoszą się do ponad 100-letniej historii Forda. Ukazano w nich m.in., jak firma budowała czołgi i samoloty w czasie II wojny światowej, a ostatnio oferowała ulgi w płatnościach konsumentom dotkniętym klęskami żywiołowymi, takimi jak huragany czy pożary. Wykorzystano przy tym materiały historyczne, tekst oraz dźwięk, co sprawiło, że nie trzeba było kręcić nowych reklam.

W czasie trwania obecnej pandemii klienci działu finansowania pojazdów Ford Credit będą również mogli zmienić termin płatności lub ją opóźnić.

Marka w spotach kieruje kupujących na specjalną infolinię i stronę internetową.

Źródło: www.adage.com

  • 1
Ford wstrzymuje reklamy w USA z powodu koronawirusa

Ford wstrzymuje reklamy w USA z powodu koronawirusa

18 marca 2020