0 7 0 0 1 13.03.2020Marki wstrzymują reklamy, które mogłyby zostać źle zrozumiane w czasie epidemiiNiektóre marki zdecydowały się na wstrzymanie emisji reklam, które mogłyby zostać źle odebrane w czasie epidemii koronawirusa. Wycofano m.in. spoty marek KFC z hasłem „Palce lizać” czy Hershey, w którym motywem przewodnim były relacje międzyludzkie.
1 1 0 0 0 12.03.2020Lech Premium promowany jako Źródło LechendMarka Lech Premium rusza z odświeżoną komunikacją. W jej ramach powstał spot, który w humorystyczny sposób podkreśla bohaterskie czyny dokonywane przez zwykłych ludzi.
0 1 0 0 0 12.03.2020Zmiana terminu Golden Marketing ConferencePodjęto decyzję o zmianie terminu Golden Marketing Conference. Wydarzenie zostało przeniesione na 14–15 września 2020 r.
1 1 0 0 0 12.03.2020„9 na 10 osób lubi nowe Danio” – deklaruje DanoneDanone rozpoczął kampanię reklamową nowej wersji Danio. Jak deklaruje marka, 9 na 10 osób lubi nowe Danio*.
0 1 0 0 0 12.03.2020Sopot ostrzega przed go-goPod koniec lutego w Sopocie pojawiły się plakaty ostrzegające o niebezpieczeństwach wynikających z wizyt w klubach go-go. Kubiki z plakatami w dwóch językach ustawiono w pobliżu klubów.
0 1 0 0 0 12.03.2020Wavemaker z nowym pozycjonowaniem i identyfikacją wizualnąOd 12 marca Wavemaker (GroupM) posługuje się nową identyfikacją wizualną. Odświeżenie marki wiąże się z nowym sposobem pracy agencji, wpisującym się w ideę „pozytywnej prowokacji”.
0 1 0 0 0 12.03.2020Brand24 wraca na FacebookaFirma Brand24 podpisała porozumienie, na mocy którego wraca na platformy Facebook oraz Instagram. Konta spółki były zablokowane od sierpnia 2019 r.
0 1 0 0 0 12.03.2020UOKiK zacieśnia współpracę z Prokuratorią GeneralnąPrezes UOKiK Tomasz Chróstny wzmacnia współpracę z Prokuratorią Generalną. W ważnych sprawach będzie ona zastępcą procesowym w sprawach odwoławczych od decyzji prezesa UOKiK.
0 1 0 0 0 11.03.2020Chroma przyspiesza termin dostaw druku w ramach kampanii „Szybko. Szybciej. Chroma!”Drukarnia internetowa Chroma prowadzi kampanię „Szybko. Szybciej. Chroma!”. Promuje ona udogodnienia dla tych firm, dla których szybka dostawa zamówienia jest kluczowa w realizacji celów biznesowych.
2 1 0 0 0 11.03.2020Nacisk na detal. Spoty Wieden + Kennedy dla Hondy i masła LurpakNiemal równolegle rozpoczęły się kampanie marek Honda i Lurpak. Obie przygotowała agencja Wieden + Kennedy. Zarówno w spocie modelu Civic, jak i masła duży nacisk położono na ukazanie detalu.