Naklejki pomagające zachować dystans w kolejce. Pomysł duńskiego marketu na czas epidemii - Marketing przy Kawie
Naklejki pomagające zachować dystans w kolejce. Pomysł duńskiego marketu na czas epidemii
Advertisement
  • 0
  • 1
18.03.2020

Naklejki pomagające zachować dystans w kolejce. Pomysł duńskiego marketu na czas epidemii

Duński market SuperBrugsen Brøndby zadbał o to, by klienci zachowali bezpieczny odstęp w kolejce do kas. Na podłodze pojawiły się czerwone naklejki nawiązujące do logo marki. Wskazują klientom, gdzie powinni stanąć.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56276 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

Obserwator

5 lat temu

Apteki na pomorzu radzą sobie w ten sam sposób i to nawet bez specjalnych naklejek. Odległości metrowe są wyznaczane pasami naklejonej na podłodzie zwykłej szarej taśmy montażowej typu duck-tape. Działa świetnie.

18 marca 2020