0 1 0 0 5 21.02.2020Ewa Chodakowska na wojnie z fankami?Najwierniejsze fanki Ewy Chodakowskiej miały promować jej działania i produkty w mediach społecznościowych. W zamian mogły liczyć m.in. na serduszka na Instagramie od swojej idolki i spotkanie z nią. Gdy zaczęły ją krytykować, zostały zablokowane – podaje serwis Pudelek.pl.
0 1 0 0 0 21.02.2020RXBar oddaje działania promocyjne nowej linii produktów w ręce influencerówFirma RXBar produkująca proteinowe przekąski przyjęła nową strategię influencer marketingową. Powierza prowadzenie działań promocyjnych limitowanej linii produktów wpływowym twórcom internetowym.
2 5 0 0 0 21.02.2020#dbamyokazdatkanine – akcja zimowa Electrolux PolskaTailor Made PR prowadzi działania komunikacyjne dla marki Electrolux Polska realizowane w ramach kampanii #dbamyokazdatkanine. Agencja odpowiedzialna jest m.in. za współpracę z mediami i influencerami oraz koncepcję kreatywną materiałów wideo i nadzór nad ich realizacją. Kolejną odsłoną kampanii jest aktywacja zimowa prowadzona od 1 do 23 lutego w Zakopanem.
0 5 0 0 0 21.02.2020W Krakowie, Łodzi i Warszawie pojawiły się sztuczne palmy. To teaser kampanii reality show TVN 7Na początku lutego przed Galerią Krakowską, łódzką Manufakturą oraz Złotymi Tarasami w Warszawie stanęły wysokie palmy. Wywołało to mieszane reakcje mieszkańców. Okazuje się, że był to etap teaserowy kampanii promującej „Hotel Paradise” TVN 7.
0 1 0 0 0 21.02.2020Kaufland i Tesco: cztery decyzje UOKiKUOKiK wydał cztery zgody na przejęcie czterech sklepów Tesco przez Kaufland Polska Markety. Transakcje dotyczą lokalizacji w Lublinie, Ostrołęce, Wrocławiu i Warszawie. W tych sprawach urząd przeprowadził badania rynku.
0 1 0 0 0 21.02.2020VMLY&R i Scholz & Friends Group zawarły strategiczne partnerstwoVMLY&R i Scholz & Friends Group zawarły strategiczne partnerstwo. Współpraca pomiędzy dwiema spółkami Grupy WPP ma umożliwić zwiększenie obecności w Europie i skalowanie oferty dla międzynarodowych klientów.
0 12 0 0 0 20.02.2020 Aktualizacja: 14:0024.02.2020Galeria Dominikańska we Wrocławiu reklamuje się w stylu Loesje. Fundacja odpowiada, wyjaśnienie dodaje też agencjaGaleria Dominikańska zorganizowała konkurs. Nagrodą w nim miały być warsztaty z fundacją Loesje. Tymczasem organizacja ta, choć nie wyklucza współpracy komercyjnej, nie chce wspierać galerii handlowej swoją marką.
0 1 0 0 0 20.02.20202 marca trzecie urodziny Crash Mondays2 marca odbędą się w Krakowie trzecie urodziny bezpłatnych spotkań marketingowych Crash Mondays. Tematem urodzinowego spotkania będą ludzie.
1 1 0 0 0 20.02.2020Magdalena Różczka w kampanii D-VitumW lutym ruszyła kampania reklamowa suplementu diety dla dzieci D-Vitum (Oleofarm). Jej ambasadorką została Magdalena Różczka – aktorka od lat wspierająca działania na rzecz Interwencyjnych Ośrodków Preadopcyjnych.
0 2 0 0 0 20.02.2020Powstało czerwone Oreo z logo SupremeMarki Oreo i Supreme nawiązały współpracę. W jej ramach powstały czerwone ciastka z logo streetwearowego brandu.