1 2 0 7.01.2021 Aktualizacja: 17:3012.01.2021Mostostal przeprasza za zasłonięcie reklamą muralu kampanii społecznejW Krakowie na muralu kampanii społecznej „Jedni z wielu” z 2015 r. zawisła reklama Mostostalu. Firma przeprosiła i obiecała zdjąć banner.
0 1 0 7.01.2021KFConsole – KFC tworzy własną konsolę do gierPod koniec grudnia KFC ogłosiło oficjalną premierę KFConsole przygotowanej we współpracy z firmą Cooler Master. Urządzenie w kształcie kubełka kurczaków będzie mieć wbudowaną komorę, która ma utrzymywać temperaturę jedzenia podczas gry.
0 1 0 7.01.2021Powstała publikacja elektroniczna „Szyldy w Nowej Hucie. Przewodnik dobrych praktyk”Fundusz Partnerstwa zaprasza do zapoznania się z elektroniczną publikacją „Szyldy w Nowej Hucie. Przewodnik dobrych praktyk”. Przewodnik powstał z myślą o wszystkich przedsiębiorcach Nowej Huty, których czekają zmiany w dostosowaniu wyglądu szyldu, witryny sklepu, punktu usługowego, kawiarni zgodnie z nowymi regulacjami o Parku Kulturowym Nowa Huta.
0 7 0 7.01.2021Wyniki badania Mediapanel za grudzień 2020Mediapanel to badanie cross-mediowe obejmujące pasywny poziom konsumpcji Internetu, telewizji i radia. W jego skład wchodzi badanie Internetu współtworzone przez Gemius i PBI. Poniżej przedstawiono dane za grudzień 2020 r.
1 5 0 7.01.2021Kia prezentuje nowe logo oraz motto, które inicjują transformację marki6 stycznia Kia zaprezentowała nowe logo oraz slogan marki, które symbolizują transformację oraz nowe cele. Nowy znak wyraża ambicję marki, która w przyszłości zamierza być liderem branży mobilności. Wpłynie to na zmianę niemal wszystkich aspektów jej działalności.
1 1 0 5.01.2021Reebok organizuje wirtualne imprezy „BBL CLB”, promując butyMarka Reebok została gospodarzem serii sekretnych wirtualnych wydarzeń, które będą obejmowały przedstawienia teatralne i występy na żywo. Promuje w ten sposób wprowadzenie na rynek butów Club C Legacy.
0 1 0 5.01.2021Decathlon wybrał VMLY&R PolandZ początkiem 2021 r. sieć sklepów Decathlon rozpoczęła stałą współpracę z VMLY&R Poland. Agencja wygrała przetarg na obsługę marki w zakresie kampanii taktycznych.
0 8 0 5.01.2021Bolt na billboardach wskazuje pozytywne strony 2020 r.Marka Bolt rozpoczęła kampanię outdoorową, w której podsumowuje miniony rok. Wskazuje w niej na pozytywne rzeczy, które przyniósł ze sobą ten trudny czas.
0 6 0 5.01.2021Twitter rozpoczął kampanię OOH na zakończenie 2020 r.Na Twitterze pojawiło się ponad 6 mln tweetów na temat tego, jak fatalny był 2020 r. Serwis społecznościowy postanowił wykorzystać ten materiał w kampanii outdoorowej.
1 1 0 4.01.2021Roboty Boston Dynamics tańczą twistaZ okazji rozpoczęcia 2021 r. firma Boston Dynamics zaprezentowała film, w którym jej roboty tańczą twista. W materiale w podskokach i piruetach zobaczyć można Spota, dwa Atlasy i olbrzymiego Handle’a.