„Po prostu Ż”, czyli kampania reklamowa marki Żywiec
  • 1
  • 1
19.03.2020

„Po prostu Ż”, czyli kampania reklamowa marki Żywiec

„Po prostu Ż” – to hasło nowej kampanii reklamowej Żywca. Marka po raz kolejny podkreśla, że w życiu nie chodzi o to, by osiągać wszystko, ale by czerpać radość.

Kampania wpisuje się w pozycjonowanie marki, która od 2015 r. w ramach platformy „Chce się Ż” opowiada o polskim apetycie na życie. Zachęca przy tym, by w życiu śmiało sięgać po to, co cieszy. Tegoroczna idea ukazana została w spotach, które od 16 marca można oglądać w kanałach ogólnopolskich i tematycznych oraz w Internecie. Zaplanowano również działania w mediach społecznościowych.

„W Ż pierwszy przełam lody”, „Ż pełną gamą” czy „Ż jest warte zachodu” – to hasła pojawiające się w najnowszej kampanii reklamowej. W każdej z historii ukazanych w spotach zobaczymy ludzi, którzy cieszą się życiem, czerpiąc z niego to, co najlepsze.

  • ATL: 2012 Agency
  • Reżyseria: Jakub Michalczuk
  • Produkcja: Opus Film
  • Postprodukcja: Platige Image (obraz), Ztudio & Burza (dźwięk)
  • Działania w Internecie i w social media: VMLY&R
  • BTL: Just
  • Działania PR: Hope
  • Planowanie i zakup mediów: Starcom
  • 1
„Po prostu Ż” – nowa kampania w ramach platformy „Chce się Ż”

„Po prostu Ż” – nowa kampania w ramach platformy „Chce się Ż”

19 marca 2020

18 marca 2020