1 1 0 0 0 17.09.2019Ruszyła kampania promująca napój Coca-Cola EnergyWe wrześniu ruszyły główne działania promocyjne Coca-Coli Energy – napoju energetyzującego Coca-Coli. W ramach działań koncentrujących się na pozytywnej energii zaplanowana jest m.in. emisja spotu w telewizji, kinach, Internecie, reklamy OOH oraz promocja w punktach sprzedaży.
0 2 0 0 2 17.09.2019Burger King i konkurs na konkursBurger King na swoim facebookowym profilu ogłosił konkurs na... konkurs. Zachęca internautów, by sami wymyślili dla siebie zadania.
0 4 0 0 0 17.09.2019Raport IMM: Branża motoryzacyjna stawia na reklamę radiowąInstytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe branży motoryzacyjnej w sierpniu 2019 r. Branża ta ogółem przeznaczyła ponad 52,4 mln zł na reklamę w mediach tradycyjnych. W raporcie uwzględniono marki o największych wydatkach reklamowych oraz typy najczęściej reklamowanych produktów.
2 0 0 0 0 17.09.2019AliExpress rozpoczyna współpracę z polskimi youtuberamiAliExpress inwestuje we współpracę z polskimi youtuberami. Ruszyła kampania, w ramach której twórcy kanałów Baku Family, MaturaToBzdura i JelenieJaja zachęcają do skorzystania z nowej promocji sklepu.
0 1 0 0 0 17.09.2019Hot dog w Ikei drożeje o 100%Ikea pierwszy raz od dwudziestu lat podniosła cenę hot dogów. Powodem ma być wzrost cen składników, z których produkowana jest przekąska.
2 4 0 0 0 17.09.2019„Prowadzisz? Odłóż telefon” – przypomina PZU w kampaniiŚrednio co kwadrans dochodzi w Polsce do wypadku na drodze. Nawet co czwarty, według szacunków Instytutu Transportu Samochodowego, jest spowodowany korzystaniem podczas jazdy z telefonu komórkowego. Kampania PZU „Prowadzisz? Odłóż telefon” ma uświadamiać zagrożenia i ratować ludzkie życie.
1 3 0 0 0 17.09.2019„A Ty – co zrobisz ostatniego dnia przed końcem świata?” – pyta producent trumien Lindner. Kalendarz na 2020 r.Pojawił się kalendarz firmy Lindner na 2020 r. Tym razem producent trumien zachęca, by wyobrazić sobie, że to ostatni dzień przed końcem świata.
0 2 0 0 0 17.09.2019New Gravity dołącza do platformy Brand New GalaxyKolejna spółka dołącza do Brand New Galaxy, niezależnej platformy holdingowej zrzeszającej podmioty o profilu marketingowym i technologicznym. To New Gravity.
0 1 0 0 0 17.09.2019Nowa sieć nośników DOOH od Jet LineJet Line uruchamia nową sieć ekranów DOOH. More (Miejskie Okna Reklamowe) to sieć cyfrowych nośników outdoorowych, która w październiku startuje w Warszawie. Następnie pojawi się w kolejnych największych miastach w Polsce.
0 0 0 0 0 17.09.2019Zenith: czas oglądania treści wideo online osiągnie w Polsce w 2021 r. 70 minut dziennieAgencja mediowa Zenith prognozuje, że w 2021 r. średnia czasu poświęconego na konsumpcję treści wideo w Internecie osiągnie w Polsce 70 minut dziennie. To wciąż istotnie mniej niż przewidywane statystyki światowe. Globalnie przeciętny konsument będzie w 2021 r. oglądał wideo online średnio przez 25 dni w roku (100 minut dziennie).