Sephora wspiera WOŚP limitowaną edycją perfum Pol’and’Rock Music
  • 1
  • 7
26.06.2020

Sephora wspiera WOŚP limitowaną edycją perfum Pol’and’Rock Music

Od 25 czerwca w perfumeriach Sephora oraz na Sephora.pl można kupić limitowany zapach Pol’and’Rock Music. Cały zysk z jego sprzedaży Sephora przekaże na wsparcie działań statutowych Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy.

Fundacja WOŚP stworzyła perfumy Pol’and’Rock Music we współpracy z firmą Quality Missala. Zapach to efekt spotkania Jerzego Owsiaka i Michała Missali. Nutę zapachową skomponowali Michał Missala i Douglas Morel, młody absolwent paryskiej szkoły perfumiarstwa ISIPCA, z doświadczeniem w laboratoriach Givaudan, Firmenich, Maison Francis Kurkdjian i CFF. Kolejne wersje zapachu testował Jerzy Owsiak ze współpracownikami oraz zespół perfumerii Quality.

Zapach Pol’and’Rock Music stworzyliśmy z pasji do rock’n’rolla, który rozbrzmiewa na najpiękniejszym festiwalu świata Pol’and’Rock. Jest przesycony zapachem przyjaźni, tolerancji, wzajemnego szacunku i nieokiełznanymi dźwiękami muzyki w rytmie serca. Kompozycja odwołuje się do niepowtarzalnej atmosfery festiwalu oraz działalności Orkiestry, dlatego jej nazwa – Music – od samego początku nie podlegała dyskusji! – opowiada o produkcie Jerzy Owsiak, prezes zarządu Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy.



– Nasi klienci poszukują sposobów na dołączenie się do różnych akcji wspierania najbardziej potrzebujących. To zaangażowanie jest widoczne szczególnie silnie obecnie, podczas pandemii. Minione tygodnie wyzwoliły w nas potrzebę poczucia bezpieczeństwa, ale też wzmocniły empatię wobec innych ludzi i chęć niesienia pomocy. Mamy nadzieję, że zapach, który właśnie trafił do naszych perfumerii, spotka się z uznaniem klientów Sephora, którzy wraz z nami będą mogli kontynuować niesienie pomocy poprzez wsparcie Fundacji WOŚP –
mówi Katarzyna Bielecka, dyrektor generalna Sephora Polska.

Sieć perfumerii zarówno w Polsce, jak i globalnie realizuje inicjatywy w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu. Lokalnie Sephora współpracuje m.in. z Fundacją Sukces Pisany Szminką oraz Fundacją Zaczyn. W okresie pandemii Sephora.pl stała się platformą, poprzez którą klienci, kupując wybrane produkty Sephora Collection, mogli razem z perfumerią zasilić zbiórkę Fundacji Siepomaga na niezbędne wyposażenie placówek medycznych zaangażowanych w walkę z pandemią.

  • 7

Sephora wspiera WOŚP limitowaną edycją perfum Pol’and’Rock

25 czerwca 2020

  • 0
  • 7
  • 0
  • 0
  • 0
25.06.2020

Plakaty Jana Kallwejta w akcji charytatywnej Wedla, Empiku i Omenaa Foundation

25 czerwca rusza charytatywny projekt „#Każdy plakat pomaga”. Na stronie WWW Empiku można kupić limitowane plakaty zaprojektowane przez Jana Kallwejta, cenionego polskiego ilustratora. Dochód ze sprzedaży zostanie przekazany na rzecz Omenaa Foundation. Pieniądze posłużą na zakup komputerów do polskich domów dziecka. Akcja powstała z inicjatywy E. Wedel we współpracy z Fundacją Omeny Mensah oraz marką Empik.