0 1 0 18.03.2021Facebook wprowadza nowe zasady mające zwiększać bezpieczeństwo w grupachFacebook opublikował aktualizację zasad i zabezpieczeń, aby odkrywanie grup i korzystanie z nich stało się bezpieczniejsze. Wprowadzane zmiany wpłyną na to, jakie grupy pojawiają się w spersonalizowanych rekomendacjach. Osłabią także widoczność grup, które łamią zasady obowiązujące na platformie.
0 2 0 18.03.2021Co lubią MiŚ-e? Czyli podstawy promocji firmy w internecie – praktyczne szkolenie z marketingu online dla przedsiębiorców za 20 złZ „dwóch tygodni” zrobił się już rok funkcjonowania w pandemicznej rzeczywistości, a końca ciągle nie widać. Najwyższa więc pora nauczyć się prowadzenia biznesu adekwatnie do nowej normalności, czyli przede wszystkim w internecie. Tak uznali organizatorzy szkolenia „Co lubią MiŚ-e? Czyli podstawy promocji firmy w internecie”. Eksperci z SMSAPI i sześciu firm partnerskich chcą pokazać małym i średnim przedsiębiorcom, jak zacząć sprzedawać w sieci. Cały dochód z biletów wartych 20 zł przeznaczają na wsparcie hospicjum w Gliwicach.
0 1 0 18.03.2021Jak eksperci marketingu konsumują treści branżowe? – raport agencji FunktionalAgencja strategiczno-brandingowa Funktional przeprowadziła badanie wśród polskich marketerów. Wynikiem jest raport o tym, jak eksperci marketingu konsumują treści branżowe. Raport poświęcony jest wiarygodnym źródłom pozyskiwania wiedzy oraz określeniu zainteresowań oraz oczekiwań odbiorców treści branżowych związanych z marketingiem.
0 1 0 17.03.2021Google ogłosił, że nie będzie śledził indywidualnej aktywności użytkowników w erze post-cookies. Umożliwi to jednak wydawcomGoogle poinformował na swoim blogu, że „użytkownicy nie powinni się zgadzać na bycie śledzonymi w internecie w zamian za obietnicę oglądania lepiej dopasowanych reklam”. Koncern umożliwi jednak wydawcom korzystanie z danych do segmentowania odbiorców i lepszej wymiany danych z reklamodawcami.
1 1 0 17.03.2021„Delikatność smakuje lepiej” – Milka z wielkanocnym spotem reklamowymW nadchodzące święta wielkanocne marka czekolady Milka zaprasza do udziału w wirtualnej zabawie polegającej na poszukiwaniu świątecznych słodkości. Gra ma stanowić okazję do tworzenia rodzinnych wspomnień, dzięki którym delikatność smakować będzie jeszcze lepiej.
0 1 0 17.03.2021Huawei Ads – Huawei uruchamia własną platformę reklamowąHuawei uruchomił Huawei Ads – platformę, która umożliwia reklamodawcom prowadzenie kampanii i docieranie do użytkowników urządzeń marki. Platforma targetuje użytkowników starszych modeli smartfonów i tabletów opartych na GMS oraz zapewnia dotarcie do użytkowników najnowszych urządzeń, działających w ekosystemie Huawei Mobile Services.
0 1 0 17.03.2021K2 przechodzi rebranding i zmienia nazwę na K2 CreateAgencja K2 będąca częścią Grupy K2 po 24 latach obecności na rynku przeprowadziła rebranding, zmieniając nazwę na K2 Create. Stawia na kreację dużych idei komunikacyjnych z wykorzystaniem rozwiązań technologicznych, które pomagają je upowszechniać.
0 1 0 17.03.2021Google zablokował lub usunął 3,1 mld nieodpowiednich reklam w 2020 r.Prawie 5900 reklam na minutę – tyle nieodpowiednich i naruszających zasady treści usunął Google w 2020 r. – wynika z raportu „Trust and Safety in Ads”. Tegoroczne dane przedstawione w raporcie zostały poszerzone o informacje dotyczące reklam związanych z pandemią Covid-19. Takich niewłaściwych treści w minionym roku Google musiał zablokować 99 mln ze względu na zawyżanie cen, próby oszustwa czy reklamowanie fałszywych lekarstw oraz programów szczepień.
0 9 0 17.03.2021Mural i koncert promują męskie perfumy Y od Yves Saint LaurentDom mody Yves Saint Laurent rozpoczął kampanię męskich perfum Y Le Parfum. Kampania skupia się wokół pytania „Why not?”, zachęcając do pójścia pod prąd, jeżeli na szali są nasze marzenia. W ramach trwającej kampanii powstał mural z podobizną Lenny'ego Kravitza, który ożył w tkance miasta dzięki muzyce granej na żywo.
0 1 0 17.03.2021Telewizor „odkleja się” od telewizji – pokazuje badanie Nielsen MediaStabilna jest liczba gospodarstw telewizyjnych, jednak coraz częściej na telewizorze oglądane jest wideo online. Najpowszechniejsze ekrany wykorzystywane do oglądania treści wideo to kolejno: telewizor, smartfon, PC/laptop, tablet. Jednocześnie telewizor coraz częściej służy do oglądania treści streamingowych. Już co czwarte gospodarstwo z dostępem do Sieci korzysta z płatnych treści streamingowych. To główne wyniki dorocznego badania „Establishment Survey” firmy Nielsen Media.