0 2 0 0 2 18.06.2020Urlop w 2020 r. – jak epidemia Covid-19 wpływa na plany Polaków? Badanie SWResearchPomimo panującej na świecie epidemii koronawirusa co trzeci Polak planuje wyjazd na urlop w 2020 r. – wynika z barometru nastrojów konsumenckich „Polacy w czasie epidemii”, zrealizowanego przez agencję badawczą SWResearch. Covid-19 zmusił Polaków do zmiany planów wypoczynkowych, a także wywołał pewne obawy związane z wyjazdami.
0 1 0 0 0 18.06.2020Od lipca reklama w Krakowie na nowych zasadachOd 1 lipca zaczną obowiązywać przepisy tzw. uchwały krajobrazowej, która została przyjęta przez Radę Miasta Krakowa pod koniec lutego. Dokument reguluje zasady i warunki sytuowania na terenie miasta obiektów małej architektury, tablic i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabarytów, standardów jakościowych i rodzajów materiałów budowlanych, z jakich mogą być wykonane.
0 28 0 0 0 18.06.2020Ikea otwiera w Szczecinie Dom JutraDom Jutra to nowy miejski koncept Ikei. Powstał w centrum Szczecina. W starej kamienicy marka urządziła przestrzeń, w której będzie można m.in. skorzystać z terapii światłem oraz nauczyć się, jak prowadzić miejską farmę, naprawiać domowe sprzęty i lepiej przetwarzać odpady.
0 1 0 0 0 18.06.2020Netto przejmuje Tesco PolskaSalling Group, spółka macierzysta Netto Polska porozumiała się z Tesco Polska w sprawie przejęcia całości działalności spółki, w tym jej sklepów i magazynów. Wartość transakcji jest równa enterprise value (EV) w wysokości 900 mln zł.
1 3 0 0 0 17.06.2020Coca-Cola wprowadza własną limitowaną edycję kosmetykówLimitowana edycja kosmetyków do ust, oczu i policzków powstała w ramach współpracy Coca-Coli z firmą Morphe Cosmetics. Opakowania kosmetyków inspirowane są butelką coli. Na razie nie będą dostępne w Polsce.
1 1 0 0 0 17.06.2020Robert Lewandowski w dwóch osobach promuje aplikację Phone Clone firmy HuaweiCzego lewy Robert może nauczyć się od prawego Roberta podczas konfiguracji nowego smartfona? Huawei zaprezentował film z udziałem Roberta Lewandowskiego, ambasadora marki w Europie, który promuje stworzoną przez firmę aplikację Phone Clone ułatwiającą zmianę starego smartfona na nowy.
0 1 0 0 0 17.06.2020Krytyka dotyka 90% kobiet – pokazuje raport Clue PRDobre rady, pouczanie, jawna krytyka lub drobne złośliwości. Krytyka kobiet przybiera różne formy i towarzyszy większości kobiet na każdym etapie życia. Jaką skalę ma zjawisko women shamingu, czyli nieustannego oceniania kobiet w Polsce? 63% badanych kobiet zetknęło się ze zjawiskiem krytyki lub oceniania ich samych lub innych kobiet, a nawet 90% z nich usłyszało słowa krytyki na temat swojego wyglądu lub sposobu wychowywania dzieci – wynika z raportu Clue PR.
0 1 0 0 0 17.06.2020Webinary dla branży opakowaniowej Packaging On-novationsCzas pandemii, mimo że dla wielu firm jest trudnym okresem, wydaje się najlepszym momentem na rewolucyjne zmiany, podjęcie ryzyka czy radykalną zmianę kursu. Co zrobić, aby czas ten stał się szansą dla biznesu? Przede wszystkim otworzyć się na nowe możliwości i innowacyjne kierunki myślenia. Ma w tym pomóc dwudniowy cykl webinarów dla branży opakowaniowej, Packaging On-novations.
4 1 0 0 1 17.06.2020Kampania „Wybierz kierunek lubelskie”Rozpoczęła się kampania promocyjna „Wybierz kierunek lubelskie”. Działania ukazują walory turystyczne regionu. Mają zachęcić Polaków do spędzenia wypoczynku wakacyjnego w województwie lubelskim.
0 1 0 0 0 17.06.2020Igor Kwiatkowski jako mąż, żona, córka i teściowa, czyli nowa platforma komunikacyjna Plusa na KartęPolkomtel przygotował kampanię reklamową, która jest częścią nowej platformy komunikacyjnej Plusa na Kartę „Dodajemy wolności Ci”. Twarzą spotów został aktor kabaretowy i performer, Igor Kwiatkowski.