0 1 0 0 0 18.12.2019Raport na temat zarządzania w wizerunkowych sytuacjach kryzysowych Exacto i ZFPRUkazał się raport zatytułowany „Zarządzanie kryzysem wizerunkowym z perspektywy agencji public relations”. Publikacja jest efektem badania przeprowadzonego przez agencję Exacto we współpracy ze Związkiem Firm Public Relations na grupie podmiotów doradczych.
0 1 0 0 0 18.12.2019Muzeum Getta Warszawskiego rozstrzygnęło konkurs na identyfikację wizualnąLitewskie studio Dadada wygrało międzynarodowy konkurs na identyfikację wizualną Muzeum Getta Warszawskiego. Wszystkie prace finałowe zostaną zaprezentowane na pokonkursowej wystawie plenerowej wiosną 2020 r.
0 1 0 0 0 17.12.2019Zmieniona strategia H&M wydaje się działaćInwestycje w analizę danych klientów pozwoliły szwedzkiej marce H&M na zmniejszenie fizycznego asortymentu sklepów i skuteczniejszą konkurencję w obszarze online. Kwartalna sprzedaż firmy wskazuje, że te działania się opłacają.
0 1 0 0 0 17.12.2019Introwertycy wolą rozmawiać z chatbotami, a część z nas omyłkowo bierze je za ludzi. Badanie agencji SymetriaZ chatbotów najczęściej korzystamy podczas zakupów online i przy zgłaszaniu reklamacji – wynika z badania zrealizowanego przez Symetrię UX. Świadomość istnienia tej klasy wirtualnych asystentów jest w społeczeństwie stosunkowo niska. Ze słowem „chatbot” spotkało się 34 proc. respondentów, z których 53 proc. weszło w jakąkolwiek interakcję z takim oprogramowaniem.
3 1 0 0 0 17.12.2019Śpiewające chomiki i świąteczna reklama Allegro, czyli listopad na YouTubeReklama Media Expert z zespołem śpiewających chomików zajęła pierwsze miejsce w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard w listopadzie. Tuż za nią uplasowała się świąteczna reklama Allegro. Podium zamyka historia elektrycznej hulajnogi zaprezentowana przez ING Bank Śląski, który zachęca do świadomego korzystania z tego sprzętu.
1 6 0 0 0 17.12.2019Citylight Nutelli z ciasteczkamiZ okazji mikołajek Nutella przeprowadziła w Krakowie niestandardową akcję. Na przystanku Rondo Grunwaldzkie pojawił się citylight wypełniony słodkimi przekąskami.
1 3 0 0 0 17.12.2019Wystartowała świąteczna odsłona kampanii mBanku „Bądź bogatszy”3 grudnia rozpoczęła się świąteczna odsłona kampanii mBanku „Bądź bogatszy”. Marka zachęca do zaskoczenia bliskich wyjątkowym i oryginalnym prezentem. Kampanii towarzyszy konkurs, w którym internauci zapraszani są do podzielenia się historią rodzinnych fotografii. Akcję wspiera aktorka i influencerka – Zofia Zborowska.
0 2 0 0 0 17.12.2019Innogy Polska prezentuje instalację z włóczki i światła, która zmienia kolor pod wpływem smoguFirma Innogy Polska zaprezentowała „Zero Emission Store”. Instalacja świetlna ma zwrócić uwagę mieszkańców Warszawy na zanieczyszczenie powietrza w stolicy. Akcja ma również zachęcić do wspierania wraz z Innogy producentów energii ze źródeł odnawialnych.
2 1 0 0 0 16.12.2019Świąteczna kampania Milki z przesłaniem w języku migowymRuszyła świąteczna kampania reklamowa marki Milka. Ukazuje historię dzieci przygotowujących szkolne przedstawienie oraz głuchoniemego mężczyzny.
0 4 0 0 3 16.12.2019Darmowe mycie samochodów elektrycznych, czyli „greenwashing” według PGEPGE Polska Grupa Energetyczna rozpoczyna akcję „Dajemy zielone światło na greenwashing”. W jej ramach od 16 do 22 grudnia będzie można umyć swój samochód elektryczny za darmo w dwóch wybranych punktach w Warszawie.