Natura, naturalność i eko w reklamie – okiem semiotykaNatura, naturalność i eko w reklamie – okiem semiotykaNatura, naturalność i eko w reklamie – okiem semiotykaNatura, naturalność i eko w reklamie – okiem semiotyka
Natura nieprzewidywalna – do tej idei również można by sięgnąć (fot. Pixabay)

Natura, naturalność i eko w reklamie – okiem semiotyka

Natura, naturalność i eko w reklamie – okiem semiotyka
Marzena Żurawicka-Koczan

Marzena Żurawicka-Koczan

-

partner, Semiotic Solutions

Marzena Żurawicka-Koczan

Marzena Żurawicka-Koczan

partner
Semiotic Solutions

Coraz więcej marek i produktów pozycjonuje się na bazie natury. Do niedawna marki opierały swoje strategie komunikacyjne na relacji naturalny vs sztuczny. W reklamie wystarczały ogólne odniesienia do natury jako opozycji sztuczności. Dzisiaj polski rynek wchodzi w fazę konkurowania rodzajami naturalności, dowodzenia, która naturalność jest ciekawsza, lepiej przystaje do zmieniającej się kultury.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się