Natura, naturalność i eko w reklamie – okiem semiotykaNatura, naturalność i eko w reklamie – okiem semiotykaNatura, naturalność i eko w reklamie – okiem semiotykaNatura, naturalność i eko w reklamie – okiem semiotyka
Natura nieprzewidywalna – do tej idei również można by sięgnąć (fot. Pixabay)

Natura, naturalność i eko w reklamie – okiem semiotyka

Natura, naturalność i eko w reklamie – okiem semiotyka
Marzena Żurawicka

Marzena Żurawicka

-

Semiotic Solutions, Visual & Narrative Institute

Marzena Żurawicka

Marzena Żurawicka

Semiotic Solutions
Visual & Narrative Institute

Semiotyk, kulturoznawczyni. Prekursorka stosowania semiotyki w marketingu w Polsce. Zrealizowała ponad 200 projektów semiotycznych dla największych światowych i polskich marek.

Coraz więcej marek i produktów pozycjonuje się na bazie natury. Do niedawna marki opierały swoje strategie komunikacyjne na relacji naturalny vs sztuczny. W reklamie wystarczały ogólne odniesienia do natury jako opozycji sztuczności. Dzisiaj polski rynek wchodzi w fazę konkurowania rodzajami naturalności, dowodzenia, która naturalność jest ciekawsza, lepiej przystaje do zmieniającej się kultury.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się