Ametyst – nowe, wspólne narzędzie do planowania kampanii telewizyjnych od GfK i Nielsen Media Polska
  • 0
  • 1
25.06.2020

Ametyst – nowe, wspólne narzędzie do planowania kampanii telewizyjnych od GfK i Nielsen Media Polska

Ametyst – tak nazywa się najnowsze narzędzie do planowania i kupowania kampanii telewizyjnych. Opracowały je wspólnie GfK i Nielsen Media Polska dla firm z branży FMCG, OTC oraz detalistów. Nowa usługa pozwala na precyzyjne targetowanie. Umożliwia także optymalizację kosztów dotarcia do nabywców wybranych produktów i kategorii.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 czerwca 2020