Burger King linią lotniczą w nowym spocie marki
  • 1
  • 2
24.06.2020

Burger King linią lotniczą w nowym spocie marki

W nowej francuskiej kampanii Burger King został przekształcony w linię lotniczą „Burger Klean”. Klientów obowiązują w niej sparodiowane zasady znane pasażerom z prezentacji przedstawianej na pokładzie samolotu.

Instrukcje bezpieczeństwa dla klientów i pracowników przedstawia kapitan samolotu. W tej roli francuski aktor komediowy Fred Testot. Omawia każdy punkt:

  • Konieczność noszenia masek przez całe cztery godziny, o ile nie będą to maski ozdobne.
  • Obowiązek noszenia rękawic podczas kontaktu z klientem – zakazane są rękawice bokserskie.
  • Używanie żelu dezynfekującego, byle tylko nie pomylić go z keczupem i nie dodać do frytek.

Kapitan zapewnia, że celem wszystkich działań jest bezpieczeństwo w związku z otwarciem barów po pandemii. Kampanię przygotowała agencja Buzzman.

źródło: Adweek

  • 2
Burger King linią lotniczą w nowym spocie marki

Burger King linią lotniczą w nowym spocie marki

Burger King linią lotniczą w nowym spocie marki

Burger King jako linia lotnicza Burger Klean

24 czerwca 2020

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
24.06.2020

Aż 59% Polaków odczuwało brak wydarzeń kulturalnych z powodu pandemii – badanie ARC Rynek i Opinia

Aż 59% Polaków odczuwało brak wydarzeń kulturalnych z powodu pandemii – wynika z badania ARC Rynek i Opinia. Dwie trzecie badanych deklaruje, że pójdzie do kina, gdy już będzie taka możliwość, a połowa chętnie wybierze się na koncert. Pytanie, czy zrobią to w obliczu licznych obostrzeń sanitarnych i konieczności używania maseczek podczas seansu czy imprezy?

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.06.2020

Jak kobiety znoszą pandemię? Dla 40% najbardziej uciążliwy był brak możliwości swobodnego przemieszczania się

Jak oceniają swoją sytuację zawodową i finansową w odniesieniu do sytuacji sprzed pojawienia się pandemii koronawirusa? Jak znoszą restrykcje i ograniczenia? Co sądzą o utrzymywaniu dystansu społecznego i przebywaniu wśród innych osób? Dentsu Aegis Network Polska przeprowadził w dwóch falach badanie, które pokazuje, jak kształtowały się na przestrzeni ostatnich miesięcy nastroje kobiet i jaki wpływ na nie ma Covid-19.