Diamant promuje cukry trzcinowe hashtagami i konkursem
AdvertisementAdvertisement
  • 0
  • 1
23.09.2020

Diamant promuje cukry trzcinowe hashtagami i konkursem

Marka Diamant w połowie września rusza z nową kampanią #trzcinowyświat. Jej celem jest przedstawienie konsumentom oferty cukrów trzcinowych i ich zastosowań.

Kampania potrwa od połowy września do końca października. W ramach akcji przewidziany jest ogólnopolski konkurs kulinarno-fotograficzny z wykorzystaniem social mediów. Uczestnicy będą mogli pokazać swój własny #trzciNOWYŚwiat na Facebooku lub Instagramie.

W ramach kampanii Diamant pokazuje, że cukier trzcinowy jest obecny w kuchni praktycznie każdego zakątka naszego globu. Nowa akcja wpisuje się w strategiczne założenia zaproponowane i wdrażane wspólnie z Soul & Mind Group. Od 2019 r. towarzyszy temu nowe hasło: „Słodkie łączy”.

W tej jednak akcji producent łączy nie tylko smaki, lecz także ludzi i potrawy z całego świata. Akcja promocyjna cukrów trzcinowych, tak samo jak poprzednie, ma umocnić wizerunek marki Diamant. Chce ona służyć nie tylko ekspercką wiedzą, lecz także towarzystwem w smacznych chwilach.

– Mamy nadzieję, że tegoroczna kampania #trzciNOWYŚwiat przekona Polaków, że zastosowanie cukru trzcinowego jest bardzo szerokie i nie ogranicza się tylko do słodzenia nim deserów, kaw czy herbat. Od lat stosowany jest on bowiem w wielu krajach jako dodatek do zup, sosów, marynat oraz potraw orientalnych nie tylko jako ważny składnik, ale jako przyprawa „podkręcająca” smak dania. Co ciekawe, cukier trzcinowy ma także zastosowanie w kosmetyce. Jest składnikiem peelingów, maseczek, a nawet lakieru do włosów –
mówi Kamila Sikorska, brand manager marki Diamant.

W mediach społecznościowych akcja pojawia się pod hashtagami #trzciNOWYdiamant oraz #slodkielaczy i w kanałach wybranych influencerów. Za realizację akcji odpowiada poznańska agencja marketingu strategicznego Soul & Mind Group.

  • 1
Diamant promuje cukry trzcinowe

Diamant promuje cukry trzcinowe

23 września 2020