Facebook usuwa limit 20% tekstu w reklamie graficznej
AdvertisementAdvertisement
  • 0
  • 1
23.09.2020

Facebook usuwa limit 20% tekstu w reklamie graficznej

Według nieoficjalnych doniesień Facebook usuwa ograniczenia dotyczące reklam zawierających ponad 20% tekstu w głównym obrazie. Dotąd grafiki ze zbyt dużą ilością tekstu nie były akceptowane.

Portal Marka Zuckerberga podobno kontaktuje się bezpośrednio z reklamodawcami, aby poinformować ich o aktualizacji. Ponadto nie jest też już dostępne narzędzie, które Facebook udostępnił reklamodawcom do nakładania tekstu na zdjęcie, aby sprawdzić, czy reklama jest zgodna z ograniczeniem.

Zapewne wielu reklamodawców z ulgą przyjmie poluzowanie tych zasad. Od dawna utrzymywane przez Facebooka ograniczenia dotyczące tekstu na obrazach powodowały konieczność znacznego przeformatowywania reklam w celu dostosowania ich do reguł serwisu.

Po co w ogóle istniały te ograniczenia? Przez lata firma zwracała uwagę, że użytkownicy Facebooka i Instagrama nie lubią reklam ze zbyt dużą ilością tekstu w głównym obrazie. Ograniczenia miały więc poprawić ogólne wrażenia internautów. Te zasady zostały już nieco złagodzone w 2018 r. Od tego czasu można było umieszczać w reklamach więcej niż 20% tekstu, jednak takie kreacje miały mniejszy zasięg. Teraz to się zmieni.

Źródło: www.socialmediatoday.com

  • 1
Zmiana w reklamie graficznej w social media – Facebook usuwa limit 20% tekstu graficznej

Zmiana w reklamie graficznej w social media – Facebook usuwa limit 20% tekstu

23 września 2020