0 1 0 0 0 20.08.2020„(Nie)przyjemności”, czyli raport o guilty pleasure„(Nie)przyjemności”, czyli raport o guilty pleasure na nieco ponad stu stronach przybliża, czym jest to zjawisko i jak można je interpretować. Raport z analizy kulturowej oraz badań ankietowych przeprowadzonych przez badaczki z wrocławskiego kolektywu Brandico może stanowić inspirację dla twórców komunikacji marketingowej lub być ciekawą lekturą dla osób o socjologicznym zacięciu.
0 4 0 0 0 20.08.2020Połowa Polaków traktuje pandemię poważnie. Badanie ARC Rynek i OpiniaBardzo poważnie traktuję pandemię – tak deklaruje połowa z nas. Podobny odsetek stara się odciąć od negatywnych informacji, a bardziej niż samego koronawirusa obawia się jego wpływu na gospodarkę. Co czwarty Polak przyznaje, że jest zmęczony tematem pandemii. Jednocześnie dostrzegamy też jej pozytywne skutki. Główne to: większa dbałość o higienę oraz więcej czasu spędzonego z rodziną – wynika z najnowszej fali badania ARC Rynek i Opinia „Konsumpcja w cieniu koronawirusa”.
1 1 0 0 0 20.08.2020„5 sposobów na…” przetestowali rower elektryczny Decathlonu i stanęli do wyścigu z samochodem i komunikacją miejskąDecathlon rozpoczął kampanię reklamową roweru elektrycznego Tilt 500E Btwin. W działania zaangażowano youtuberów z „5 sposobów na...”. Akcja ma pokazać, że promowany pojazd idealnie nadaje się do jazdy po mieście.
0 1 0 0 0 20.08.2020UPC Polska zmienia praktyki sprzedażowe po decyzji UOKiKPrezes UOKiK Tomasz Chróstny wydał decyzję, w której zobowiązał UPC do zmiany praktyk sprzedażowych stosowanych w związku z zawieraniem umów na odległość, podczas rozmowy telefonicznej lub przez stronę internetową. Aby doszło do zawarcia lub zmiany umowy, której warunki ustalono podczas rozmowy telefonicznej, konsumenci będą musieli wyraźnie potwierdzić taką chęć. Ponadto UPC Polska zaoferuje osobom, które składały reklamację, jedną z wybranych usług. Rekompensata obejmie również byłych abonentów.
1 4 0 0 0 19.08.2020Reebok zaprosił do współpracy młodych artystów w kampanii „Write Your Legacy”Marka Reebok przedstawiła kolekcję prac promujących nowy model butów Classic Leather Legacy. Akcja „Classic Collaborators” zapoczątkowana przez brand skupia aspirujących artystów różnych dziedzin sztuki.
1 1 0 0 0 19.08.2020Kampania telewizyjna aplikacji do nauki języków BabbelSpot aplikacji Babbel podkreśla wpływ niezobowiązujących rozmów w drugim języku na rozwój osobisty i zawodowy. Kampania telewizyjna i internetowa obejmuje Polskę, Brazylię, Francję, Włochy i Hiszpanię.
0 1 0 0 0 19.08.2020Nowa funkcja dla biznesu na Facebooku: płatne wydarzenia na żywoFacebook uruchomił płatne wydarzenia na żywo. To nowe narzędzie dla firm, twórców i wydawców medialnych, które ma pomóc rozwinąć ich działalność.
0 4 0 0 0 19.08.2020W parkach w Tokio stanęły przezroczyste toaletyZ początkiem sierpnia w parkach w Tokio pojawiło się pięć niezwykłych toalet. Ich ściany są transparentne. Jednak kiedy ktoś zajmie kabinę, szyby stają się nieprzezroczyste.
0 5 0 0 0 19.08.2020Ekwiwalent reklamowy „ęśąćż” z kilku dni wynosi ponad milion złotychWiadomości push z treścią „ęśąćż”, które zostały wysłane omyłkowo 5 sierpnia br. poprzez aplikację bankowości mobilnej mBanku, szybko zamieniły się w internetowe memy. Po tygodniu w mediach było już ponad tysiąc materiałów zawierających nazwę banku wraz z informacjami o wpadkowych powiadomieniach. Ich łączny zasięg wyniósł 5,62 mln potencjalnych kontaktów, natomiast AVE to 1,16 mln zł – podaje Instytut Monitorowania Mediów (IMM).
1 1 0 0 0 19.08.2020„Republika Kuby” – kampania LV Bet z udziałem Jakuba BłaszczykowskiegoLV Bet Zakłady Bukmacherskie rusza z kampanią „Republika Kuby”. W spocie promocyjnym wśród nasłonecznionych ulic Hawany zobaczymy podobizny zawodników Wisły Kraków, na czele z jej kapitanem Jakubem Błaszczykowskim.