0 1 0 0 0 9.02.2021Stratosfera wychodzi z Brand New GalaxyOd 1 lutego Stratosfera kontynuuje działania biznesowe poza holdingiem Brand New Galaxy. Powodem zmiany jest odmienna strategia rozwojowa.
0 2 0 0 0 9.02.2021Innogy Go kończy działalnośćW połowie marca zakończy działalność wypożyczalnia elektrycznych aut na minuty Innogy Go. Samochody będą stopniowo wycofywane z ulic Warszawy, ale klienci usługi nadal będą mieli szansę przejechać się elektrykiem. Firma ogłasza także partnerstwo na rzecz rozwoju elektromobilności z Traficarem.
0 1 0 0 0 9.02.2021Orlen otwiera własne punkty sklepowo-gastronomicznePKN Orlen zapowiedział, że stworzy nowe formaty sprzedaży detalicznej pod marką Orlen w Ruchu, dostępne poza stacjami paliw. Ponadto zaangażuje się w rozwój punktów odbioru paczek i usług kurierskich, stawiając własne automaty paczkowe. Pierwsze sklepy mają powstać do lipca 2021 r.
0 1 0 0 0 8.02.2021Konferencja „Marketing w farmacji” w połowie marcaJakie zasady rządzą promocją i sprzedażą w branży farmaceutycznej? Czy marketing może pomóc przy obsłudze pacjenta? Na czym polega e-commerce i kształtowanie wizerunku? Na te i wiele innych pytań odpowiedź uzyskają uczestnicy ogólnopolskiego wydarzenia „Marketing w farmacji”, organizowanego przez Polskie Towarzystwo Studentów Farmacji UJ CM.
1 1 0 0 0 8.02.2021BBC pali billboardy promujące program „A Perfect Planet”Sieć telewizyjna BBC prowadzi kampanię reklamową programu „A Perfect Planet”. Przechodnie mogą odnieść wrażenie, że billboardy płoną. Ma to pokazać destrukcyjną moc człowieka.
0 1 0 0 0 8.02.2021Projekt podatku reklamowego trafił do prekonsultacjiNa stronie www.gov.pl pojawiła się informacja, że do wykazu prac legislacyjnych i programowych Rady Ministrów wpisany został projekt „Ustawy o dodatkowych przychodach Narodowego Funduszu Zdrowia, Narodowego Funduszu Ochrony Zabytków oraz utworzeniu Funduszu Wsparcia Kultury i Dziedzictwa Narodowego w Obszarze Mediów”. W jego założeniach media miałyby zapłacić „składkę solidarnościową” na rzecz walki ze skutkami pandemii naliczaną od przychodów z reklam.
0 1 0 0 0 8.02.2021Dystansowanie społeczne ograniczy w 2021 r. dynamikę globalnych wydatków w sektorze beauty and personal luxury do 1,7%Globalny wzrost wydatków reklamowych w sektorze beauty and personal luxury w latach 2021 i 2022 będzie niższy od średniej rynkowej. Najlepiej w 2021 i 2020 roku poradzą sobie Francja i Indie. Wydatki na reklamę internetową w tej kategorii będą w 2022 r. o 19% wyższe niż w 2019 r. – pokazuje prognoza firmy Zenith.
1 3 0 0 0 8.02.2021Klub Komediowy w kampanii „1001 powodów, by wpaść do Aldi”Sieć sklepów Aldi ruszyła z kampanią „1001 powodów, by wpaść do Aldi”. Akcja wystartowała 8 lutego, a jej celem jest przypomnienie konsumentom najważniejszych atutów marki. Powody wskazywane przez brand w nieoczywisty i zabawny sposób weryfikować będą członkowie Klubu Komediowego na kanale YouTube sieci.
0 3 0 0 0 8.02.2021Unilever skoncentruje się na bezpośrednim zwrocie do konsumenta w miarę wzrostu sprzedaży onlineDziałalność e-commerce Unilevera szybko rosła w 2020 r., ponieważ firma wykorzystywała popyt online, który zwiększył się w wyniku lockdownu. Gigant FMCG ujawnił, że jego sprzedaż internetowa wzrosła w zeszłym roku o 61% i stanowi teraz 9% całkowitej sprzedaży. Firma zamierza kontynuować modernizację bezpośredniej obsługi klienta – jednego z pięciu strategicznych filarów wzrostu – na podstawie insightów konsumenckich, które pomogą jej rozbudować ten kanał.
0 2 0 0 0 8.02.2021Kampania prezentująca nowe koszulki meczowe Legii Warszawa z udziałem Bartosza KapustkiDwa komplety meczowe Legii Warszawa obowiązujące na sezon 2020/2021 zostały uzupełnione o strój w kolorze czerwonym. To naturalne dopełnienie klubowych barw. Nową koszulkę promuje kampania, której głównym bohaterem jest piłkarz Bartosz Kapustka.