Espresso

17 stycznia 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
17.01.2019

Trwają konsultacje założeń jednoźródłowego badania mediów oraz powołania do życia polskiego JIC

15 stycznia odbyło się spotkanie poświęcone analizie uwag do założeń realizacyjnych badania pilotażowego mediów elektronicznych. IAA Polska oraz SAR zebrały te uwagi od poszczególnych grup interesariuszy. Aktualnie wyłaniają oni swoich reprezentantów do prac w zespołach opiniujących założenia metodologiczne przyszłego badania oraz projekt statutu Joint Industry Committee poświęconego badaniom mediowym.

  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
17.01.2019

Reklama Amazona na czele globalnej rocznej listy YouTube Ads Leaderboard

YouTube publikuje listy reklam, które w ubiegłym roku były najchętniej oglądane przez użytkowników z Europy i całego świata. Filmy z globalnego rankingu wyświetlano łącznie przez 300 minut. Otrzymały milion łapek w górę. Zwycięskie wideo Amazona polubiły 232 tys. osób. Kilka reklam ze światowej listy znalazło się także w europejskim zestawieniu. Serca użytkowników z każdego zakątka globu podbiły spoty Nike, Turkish Airlines czy „Clash of Clans”.

16 stycznia 2019

  • 0
  • 9
  • 0
  • 0
  • 0
16.01.2019

Społeczny rzecznik praw osób chorych na otyłość krytykuje kampanię „Jedz ostrożnie”. AMS odpowiada

Część prac prezentowanych w ramach kampanii „Jedz ostrożnie” umacnia stereotypowy wizerunek choroby otyłości oraz przyczynia się do dyskryminacji i stygmatyzacji. Taki zarzut stawia organizatorom 19. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS Magdalena Gajda, społeczny rzecznik praw osób chorych na otyłość. W odpowiedzi na list otwarty AMS tłumaczy, że intencją akcji było zwrócenie uwagi na kwestie zdrowego stylu życia.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.01.2019

Reklamy atrakcyjnych wyprzedaży noworocznych rzadko idą w parze z wysokimi obniżkami. Analiza Deloitte i Dealavo

Hasło „noworoczne wyprzedaże” co roku przyciąga do sklepów tradycyjnych i internetowych tłumy klientów. Jak wynika z kolejnej edycji „Świątecznego barometru cenowego”, ceny w największych sklepach online w pierwszej połowie stycznia 2019 r. w porównaniu z cenami z połowy listopada 2018 r. pozostały jednak właściwie na niezmienionym poziomie.

Poprzednie Następne