0 4 0 0 0 10.05.2021Buty Adidas Stan Smith promowane jako ekologiczneAdidas i SneakerStudio podkreślają temat zrównoważonego rozwoju w ramach kampanii „Stan Smith Forever”. Wprowadzeniu ekologicznego modelu butów towarzyszy kampania OOH z wykorzystaniem filtra AR.
1 1 0 0 0 10.05.2021Zbyt doskonała Szwajcaria w reklamie z udziałem Rogera Federera i Roberta De NiroSzwajcarski tenisista Roger Federer i amerykański aktor Robert De Niro wystąpili w reklamie turystycznej organizacji My Switzerland. Przewrotnie promują kraj jako miejsce zbyt idealne.
1 2 0 0 0 10.05.2021„Rzeczywistość e-commerce z perspektywy sklepów internetowych” – Eactive bada opinie o kondycji e-handluFirma Eactive zapytała przedstawicieli sklepów internetowych, jakie mają zdanie na temat obecnej sytuacji e-handlu. Stworzona na tej podstawie publikacja „Rzeczywistość e-commerce z perspektywy sklepów internetowych” zawiera wypowiedzi właścicieli, dyrektorów oraz menedżerów i może stanowić źródło inspiracji dla branży e-commerce oraz firm, które wspierają jej rozwój.
1 2 0 0 0 10.05.2021„Trzeba patrzeć szerzej, żeby widzieć więcej” – kampania Grupy LotosW czerwcu rozpoczną się długo wyczekiwane i przełożone z powodu pandemii koronawirusa mistrzostwa Europy, w których weźmie udział reprezentacja Polski w piłce nożnej. Z tej okazji Grupa Lotos, główny sponsor biało-czerwonych otwiera ogólnopolską, kilkuetapową kampanię reklamową.
1 1 0 0 0 10.05.2021Postpandemiczna reklama gumy do żucia Extra GumMarka Extra Gum rozpoczęła kampanię „For When It’s Time”, w której ukazuje rzeczywistość tuż po pandemii. Kampania ma wzbudzić optymizm i przypomnieć ludziom o powrocie do normalności, który pozwoli na osobiste spotkania i uściski.
1 3 0 0 0 10.05.2021Rząd w spocie przekonuje o sukcesie negocjacyjnym Mateusza Morawieckiego i promuje Krajowy Plan OdbudowyKancelaria Premiera przygotowała spot przybliżający Krajowy Plan Odbudowy i unijne fundusze. Przekonuje w nim o sukcesie negocjacyjnym premiera Mateusza Morawieckiego.
0 4 0 0 0 7.05.2021Wartość marketingowa sportowców na podstawie badań IRCenterKamil Stoch i Piotr Żyła otwierają ranking polskich sportowców o najwyższej wartości marketingowej. Kajetan Kajetanowicz, Maja Włoszczowska i Andrzej Stękała mają największy potencjał marketingowy. Z kolei drużyny skoczków narciarskich i reprezentacji Polski w piłce nożnej są najbardziej atrakcyjne sponsorsko. To wyniki badania przeprowadzonego przez IRCenter na zlecenie biura reklamy TVP.
0 4 0 0 0 7.05.2021Signal zbanowany przez Facebooka za reklamy zwracające uwagę na kwestię prywatności w InternecieSzyfrowana aplikacja komunikacyjna Signal twierdzi, że została zbanowana przez Facebooka za serię instagramowych reklam o prywatności. Kreacje kierowane do użytkowników za pomocą własnych narzędzi Instagrama miały pokazać internautom zbiór danych, które serwis i jego firma macierzysta gromadzą o nich.
2 5 0 0 0 7.05.2021Viki Gabor i Roxie Węgiel w kampanii Oranżady Hellena PartyWystartowała kolejna odsłona kampanii reklamującej Oranżadę Hellena Party. Promują ją młode artystki: Viki Gabor i Roxie Węgiel. Działania z ich udziałem w telewizji oraz Internecie będą realizowane w maju i czerwcu.
1 1 0 0 0 7.05.2021Mapa przydrożnych sprzedawców – Mastercard i Waze tworzą ją w RumuniiRumuńscy rolnicy tradycyjnie sprzedawali swoje produkty na miejskich targowiskach. Niestety, wiele z tych miejsc padło ofiarą quasi-mafijnych praktyk, w których pośrednicy kontrolują dostęp, a jednocześnie importują tańsze towary spoza kraju. Rozwiązaniem awaryjnym stały się przydrożne stragany, jednak prędko pojawiło się inne wyzwanie: bezgotówkowe społeczeństwo.