1 1 0 0 0 19.08.2020„Republika Kuby” – kampania LV Bet z udziałem Jakuba BłaszczykowskiegoLV Bet Zakłady Bukmacherskie rusza z kampanią „Republika Kuby”. W spocie promocyjnym wśród nasłonecznionych ulic Hawany zobaczymy podobizny zawodników Wisły Kraków, na czele z jej kapitanem Jakubem Błaszczykowskim.
0 1 0 0 0 19.08.2020Połowa Polaków chce powrotu niedziel handlowych. Badanie na zlecenie CBREW marcu 2018 r. nastała zakupowa rewolucja. Polacy po raz pierwszy nie poszli na zakupy w niedzielę w związku z zakazem handlu. Dwa lata później, również w marcu nastąpił kolejny zwrot, tym razem wywołany epidemią koronawirusa. Wymusił on zmianę nawyków zakupowych. Otwarte były tylko sklepy spożywcze, drogerie i apteki, które zwłaszcza na początku przeżywały oblężenie. To właśnie wtedy Polacy przypomnieli sobie wady zamknięcia sklepów w niedzielę. Obecnie 51% osób chciałoby, aby sklepy były otwarte każdego dnia. Przeciwnego zdania jest co trzeci respondent – wynika z badania zleconego przez CBRE, firmę doradztwa na rynku nieruchomości komercyjnych.
0 8 0 0 1 19.08.2020Spar wprowadza maskotki Strażników Świeżości19 sierpnia sieć sklepów Spar we wszystkich placówkach pod szyldem Spar oraz Piotr i Paweł rozpoczęła akcję lojalnościową. W ramach programu klienci sklepów za znaczki otrzymywane po dokonaniu zakupów będą mogli zdobywać pluszaki.
0 1 0 0 0 19.08.2020Polacy zwlekają z kompletowaniem szkolnej wyprawki do września. Indeks niepokoju konsumentów Deloitte bliski temu z końca majaDo rozpoczęcia roku szkolnego zostały zaledwie dwa tygodnie, a sklepy są już wypełnione asortymentem dla uczniów. Mimo to z najnowszej edycji badania „Global State of the Consumer Tracker” Deloitte wynika, że Polacy postanowili wstrzymać się do września z kompletowaniem wyprawki szkolnej. Jak zauważają autorzy badania, może to wynikać ze wzrostu poziomu lęku związanego z rozwojem pandemii. Ten jest najwyższy od maja. Sprawił m.in., że 41% z nas znów planuje kupowanie na zapas. To najwyższy wynik w Europie.
0 7 0 0 0 19.08.2020Duże spadki na rynku reklamy zewnętrznej w Polsce. Nowe dane IGRZIzba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej przedstawiła informację dotyczącą wielkości rynku OOH w Polsce w drugim kwartale 2020 r. Estymowana wielkość sprzedaży w trzech segmentach – klasyczne OOH, reklama tranzytowa, reklama DOOH – zamknęła się kwotą blisko 46,5 mln zł. Była dla tej samej bazy firm niższa aniżeli w drugim kwartale 2019 r. o ponad 71%.
0 1 0 0 0 19.08.2020TikTok obsługiwany w Polsce przez Business FactoryByteDance wybrał Business Factory na partnera reklamowego platformy TikTok w Polsce. Agencja będzie specjalizowała się w kompletnym przygotowaniu kampanii dla klientów z wszystkich branż. Obejmuje to działania od strategii, poprzez planowanie i zakup kampanii brandowych i performance, po działania z influencerami i kreację.
0 1 0 0 7 19.08.2020Knorr zmienia nazwę „sosu cygańskiego”Jak donosi niemiecki „Bild”, ze względu na rasistowskie konotacje Knorr (Unilever) zmieni nazwę „sosu cygańskiego”. Decyzja jest wynikiem obecnej dyskusji na temat rasizmu, toczącej się szczególnie w mediach społecznościowych.
1 1 0 0 0 19.08.2020„Czerwony rozumie” – Generali podkreśla rolę agentów w pierwszej globalnej kampanii reklamowejRuszyła polska odsłona globalnej kampanii reklamowej Generali, pierwszej w 189-letniej historii marki. Do współtworzenia spotów firma zaprosiła agentów. Hasłem przewodnim kampanii jest „Generali. Zależy nam na Tobie”.
1 1 0 0 0 19.08.2020„Pierz, susz, noś dłużej” – zachęca Electrolux PerfectCare, a wraz z marką Natalia PrzybyszWystartowała nowa kampania pralek i suszarek Electrolux PerfectCare. W spocie piosenkarka Natalia Przybysz zachęca do dbania o dłuższe życie ubrań i ograniczanie ich marnotrawienia.
0 1 0 0 0 19.08.2020Wspólna kampania ONZ i IAA oddaje hołd pracownikom humanitarnymBiuro ONZ ds. Koordynacji Pomocy Humanitarnej (OCHA) oraz Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA) przedstawiają we wspólnej kampanii inspirujące historie prawdziwych bohaterów (#RealLifeHeroes). To pracownicy humanitarni, którzy starają się sprostać tym wyzwaniom.