Espresso

6 kwietnia 2022

5 kwietnia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.04.2022

Internauci wzywają do bojkotu firm, które nie wycofały się z Rosji. Najczęściej w tym kontekście pojawia się Leroy Merlin. Analiza SentiOne

Opinie internautów o firmach, które pozostały na rosyjskim rynku po wybuchu wojny w Ukrainie, są coraz gorsze. Brand Health Index sieci Leroy Merlin, czyli stosunek liczby pozytywnych komentarzy do negatywnych, wynosi obecnie 0,37. Jednocześnie nawoływania do bojkotu marki nie ustają. Po decyzji o wycofaniu się z Rosji wizerunek udało się poprawić koncernowi odzieżowemu LPP oraz Decathlonowi – pokazuje analiza SentiOne.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
5.04.2022

Jak skutecznie budować dzisiaj lojalność i motywować? Raport „Programy lojalnościowe, motywacyjne i wsparcia sprzedaży 2022”

Jakie trendy związane z działaniami lojalnościowymi wzmocnią się w 2022 r.? Jak opracować efektywny program lojalnościowy w B2C i B2B? Jakimi zasadami należy się kierować, żeby stworzyć dobry program wsparcia sprzedaży? Jakie systemy motywacyjne są dzisiaj najskuteczniejsze? Odpowiedzi na m.in. te pytania znajdziesz w bezpłatnym raporcie „Programy lojalnościowe, motywacyjne i wsparcia sprzedaży 2022”, opracowanym przez redakcję „Marketera+”.

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
5.04.2022

//Digital is about… – pierwsza globalna kampania wizerunkowo-rekrutacyjna Ergo Technology & Services Management

1 kwietnia ruszyła pierwsza globalna kampania wizerunkowo-rekrutacyjna Ergo Technology & Services Management, pod hasłem „//Digital is about...”. Jej głównym celem jest budowanie wizerunku międzynarodowego holdingu technologicznego Grupy Ergo jako środowiska pracy zorientowanego na przyszłość, a także zainteresowanie możliwością dołączenia do globalnego zespołu specjalistów IT.

Poprzednie Następne