0 1 0 12.11.2024Kampania przekonuje Zetki do korzystania z legalnych źródeł e-booków i audiobooków„Źródło ma znaczenie” – kampania Stowarzyszenia Czytam i Słucham Legalnie podpowiada, jak zgodnie z prawem korzystać z e-booków i audiobooków. Działania skierowane są do pokolenia Z.
0 1 0 11.11.2024Donald Trump wydał mniej na płatne reklamy w social media, Kamala Harris – w telewizjiDonald Trump wydał na płatną reklamę w mediach społecznościowych mniej niż w poprzednich kampaniach prezydenckich w Stanach Zjednoczonych i mniej niż Kamala Harris. Postawił na podcasty i długie filmy na YouTube u wybranych influencerów.
0 3 0 8.11.2024UOKiK ukarał Vectrę za klauzule inflacyjne i nakazał zwrot dla konsumentówVectra zwiększała klientom opłaty miesiąc po zawarciu umowy, powołując się m.in. na wskaźnik poziomu inflacji. Wykorzystywane przez Vectrę klauzule do zmian wysokości opłat były abuzywne. Prezes UOKiK nałożył na spółkę ponad 68 mln zł kary.
0 1 0 8.11.2024e-Izba publikuje raport „Odpowiedzialny e-commerce 2024”Mimo trudnych warunków rynkowych wzrasta świadomość ekologicznych i etycznych aspektów w e-commerce. Tak wynika z najnowszego raportu Izby Gospodarki Elektronicznej „Odpowiedzialny e-commerce”.
0 2 0 8.11.2024Polacy uodparniają się na zmianę klimatu – nowy raport „Ziemianie Atakują!”Skutki przegrzewania się planety stają się coraz bardziej widoczne również w Polsce. Mimo to – a może właśnie dlatego – zanika wśród Polaków poczucie alarmującego zagrożenia. Tak wynika z najnowszej, czwartej edycji raportu „Ziemianie Atakują!”.
1 1 0 8.11.2024„Kiedy bariery znikają, pojawia się bliskość” – świąteczna kampania T-MobileRuszyła świąteczna kampania T-Mobile pod hasłem „Kiedy bariery znikają, pojawia się bliskość”. Spot ma inspirować do burzenia barier i otwierania się na innych. Przypomina również, że skupienie się na tym, co nas łączy, a nie co dzieli, pozwala znaleźć płaszczyznę porozumienia.
1 1 0 8.11.2024Woźny śpiewający przebój „What the World Needs Now Is Love” w świątecznej kampanii AmazonaKampania Amazona „Midnight Opus” ma podnosić na duchu i przypominać o magii świąt. Motyw przewodni spotu to piosenka „What the World Needs Now Is Love”. Głównym bohaterem reklamy jest woźny z teatru.
0 5 0 8.11.2024Wypożyczalnia samochodów Sixt chce zmienić nastawienie Polaków do posiadania autaKampania Sixt „Nie kupuj, wynajmuj” zachęca kierowców do zmiany podejścia do mobilności. Koncentruje się na korzyściach płynących z wynajmu samochodów zamiast ich kupna.
0 1 0 7.11.2024W Dentsu Polska powstała nowa sieć pracownicza zrzeszająca osoby neuroróżnorodne – Diverse MindsGłównym celem nowej sieci jest budowanie bardziej przyjaznego i otwartego miejsca pracy dla osób neuroróżnorodnych. Firma chce im zapewnić odpowiednie wsparcie, jednocześnie promując kulturę otwartości i zrozumienia wobec wszystkich pracowników.
0 1 0 7.11.2024„Łączy nas klasyka rocka” – przypomina Rock RadioNowa kampania wizerunkowa Rock Radia prowadzona jest pod hasłem „Łączy nas klasyka rocka”. Trwają działania reklamowe w internecie, m.in. w mediach społecznościowych.