0 1 0 0 0 20.11.2020Marka Allbirds podnosi ceny na Black Friday, by wspierać naszą planetęMarka Allbirds, która ma na celu projektowanie obuwia przyjaznego dla środowiska, podniesie ceny swoich butów w Black Friday. W ten sposób chce się włączać w działania na rzecz klimatu.
0 6 0 0 0 20.11.2020AMS z „Nadzieją” na ulicach polskich miastW połowie listopada na przystankach w całej Polsce pojawiła się „Nadzieja” – plakat Justyny Stoszek. Praca jest wspólnym komentarzem autorki i firmy na temat sytuacji, w jakiej znalazł się świat.
0 1 0 0 0 20.11.2020Pizza Hut sprzedaje koce obciążeniowe, które wyglądają jak kawałek pizzyPizza Hut we współpracy z Gravity Blanket stworzyła limitowaną edycję koców obciążeniowych. Przypominają one kawałki pizzy pepperoni. Cały nakład produktu wyprzedał się w ciągu mniej niż dziesięciu godzin.
0 2 0 0 1 20.11.20201/3 Polaków planuje zakupy podczas Black Friday – raport „Polacy i Black Friday” ExpertSenderaTegoroczny Black Friday przypada 27 listopada, co oznacza, że odbędzie się online. Wszystko to przez pandemię koronawirusa i wprowadzone ograniczenia. ExpertSender sprawdził, co Polacy sądzą o tym święcie zakupowym i czy planują w tym roku zakupy. Według raportu 61 proc. osób choć raz w życiu skorzystało z ofert dostępnych tego dnia. 1/3 ankietowanych stwierdziła, że robi to zwykle online. W tym roku 23 proc. badanych twierdzi, że nie zrobi zakupów, a 46 proc. jeszcze nie wie.
0 1 0 0 0 20.11.2020YouTube będzie wyświetlać reklamy, ale nie zapłaci za nie małym twórcomOd 18 listopada YouTube zacznie wyświetlać reklamy w filmach niektórych twórców. Nie zapewni im to jednak przychodów z reklam. Nie są bowiem wystarczająco duzi, aby zarejestrować się w programie partnerskim.
0 5 0 0 0 20.11.2020W Gdyni na ścianie szpitala pojawił się neon z życzeniami zdrowiaCo roku 11 listopada, uczestnicząc w paradzie czy w miejskim biegu, gdynianie wysyłali do reszty kraju informację, że można świętować Niepodległość, jednocząc się, a nie podkreślając podziały. Jednocześnie Gdynia łączyła tradycję i pamięć o historii ze wspólną zabawą. W tym roku z powodu pandemii nie było to możliwe. Powstał więc neon, który ma jednoczyć mieszkańców w tym szczególnym dniu.
1 1 0 0 0 20.11.2020Makro Polska w świątecznej kampanii zachęca do wspierania lokalnej gastronomiiSieć hurtowni Makro Polska rozpoczęła kampanię „Daj swojej kuchni odpocząć”. Celem jest zachęcenie klientów do zamawiania świątecznych dań w restauracjach działających w ich okolicy. Kampania odbywa się w ramach globalnej akcji w 18 krajach, w których obecna jest Metro Group.
0 3 0 0 0 20.11.2020Atlas i Kamil Stoch przedłużają współpracę na kolejne dwa sezonyAtlas przez kolejne dwa sezony wspierać będzie Kamila Stocha. Czterokrotny medalista olimpijski, zdobywca dwóch Kryształowych Kul i zwycięzca dwóch Turniejów Czterech Skoczni ogłosił decyzję o dalszej współpracy z łódzką firmą. Jednocześnie zaprezentował kask, w którym będzie skakać w rozpoczynającym się sezonie.
0 2 0 0 0 20.11.2020Polska firma zwycięzcą rankingu „Deloitte Technology Fast 50 Central Europe 2020”W 21. edycji rankingu najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie Środkowej 30 proc. miejsc zajmują spółki z Polski. Wiodą one też prym w pierwszej dziesiątce, gdzie przypadła im połowa miejsc. Na czele całego rankingu „Deloitte Technology Fast 50 Central Europe” znalazła się polska firma Packhelp. Na przestrzeni ostatnich czterech lat dynamika wzrostu przychodów wszystkich firm technologicznych z rankingu wyniosła 1460 proc.
0 1 0 0 0 19.11.2020Oświadczenie zarządu Stowarzyszenia Agencji Public Relations w związku z agencją R4SNowo powstałe Stowarzyszenie Agencji Public Relations, którego członkiem założycielskim jest m.in. R4S Consulting, wydało oświadczenie w sprawie tej agencji. Ma to związek z doniesieniami o niewłaściwych działaniach firmy.