1 3 0 8.10.2024„Dziwny pan ze stocka” bohaterem kampanii kanapekW kampanii „Gorąco polecam. Smaki z piekarni” wystąpił András Arató, czyli „dziwny pan ze stocka”, znany również pod mianem „Hide the Pain Harold”.
1 1 0 7.10.2024 Aktualizacja: 16:0013.11.2024„Uśmiech pochodzi od sera” – twierdzi w kampanii HochlandKampania wizerunkowa marki Hochland powołuje się na fakt, że ser podnosi poziom serotoniny i buduje tezę, że uśmiech pochodzi od sera. Narratorami historii przedstawionej w reklamie są dzieci.
1 5 0 7.10.2024„Naładuj swoje baterie” – artysta Maciej Panek w spocie InterzeroInterzero Organizacja Odzysku Opakowań prowadzi kampanię łączącą dbałość o dobrostan i czyste środowisko. W spocie wystąpił artysta łączący muzykę elektroniczną z nagraniami terenowymi – Maciej Panek (Botanica).
0 6 0 7.10.2024Betclic zaprasza kibiców do jacuzzi na meczachBetclic zaproponował kibicom możliwość oglądania meczów ulubionych drużyn w szczególnych okolicznościach – na stadionie, ale w jacuzzi.
1 2 0 7.10.2024Marka kosmetyków So!flow by Vis Plantis rozpoczęła kampanię „Odetchnij” skierowaną do kobietKampania So!flow by Vis Plantis „Odetchnij” skierowana jest do kobiet, które prowadzą aktywny tryb życia, stawiając czoła wyzwaniom codzienności. Działania mają podkreślić, jak ważne jest odnalezienie balansu między obowiązkami a chwilami relaksu.
0 1 0 7.10.2024Gigant luksusu LVHM globalnym sponsorem Formuły 1Globalny holding marek luksusowych LVHM podpisał 10-letnią umowę sponsoringową z Formułą 1. Umowa wejdzie w życie w 2025 r.
0 1 0 3.10.2024Campari Group próbuje wyeliminować sezonowość konsumpcji likieru AperolCampari Group próbuje strategii eliminacji sezonowości w spożyciu włoskiego aperitifu Aperol, którego sprzedaż tradycyjnie rośnie latem. Narzędziem mają być eventy.
1 9 0 2.10.2024Kinny Zimmer teledyskiem „Po co?” promuje najostrzejsze chipsy Lay’s, Doritos i CheetosW ramach promocji najostrzejszych smaków chipsów Lay’s, Doritos i Cheetos (PepsiCo) powstał mural i teledysk. Firma nawiązała współpracę z raperem Kinnym Zimmerem (Wiktorem Jakowskim).
1 3 0 2.10.2024„Bielizna, której nie poczujesz” – Małgorzata Socha w kampanii marki TriumphTriumph rusza z kampanią kolekcji Body Make-Up Illusion. Jej ambasadorką została Małgorzata Socha. Popularną aktorkę będzie można zobaczyć m.in. na nośnikach OOH w największych miastach czy witrynach salonów Triumph w całej Polsce. Kampania Body Make-Up Illusion będzie także obecna w telewizji, radiu i prasie.
0 2 0 2.10.2024Natalia Kukulska z córką oraz Maffashion w kampanii płynu micelarnego GarnierW pierwszej lokalnej kampanii płynu micelarnego 3 w 1 marki Garnier występują Maffashion oraz Natalia Kukulska z córką. Październikowa kampania to początek długoterminowej współpracy, która potrwa do końca 2025 r.