0 1 0 0 0 22.12.2023Maspex przejmuje markę BecherovkaGrupa Maspex przejęła od Pernod Ricard markę likieru ziołowego Becherovka oraz zakład produkcyjny wraz z magazynem w Karlovych Varach. To 21. przejęcie firmy z Wadowic, w tym 12. za granicą.
0 6 0 0 0 21.12.2023 Artykuł powstał we współpracy z ICE KrakówJubileusz ICE Kraków – 9 lat działalności centrum kongresowegoCentrum Kongresowe ICE Kraków obchodzi swoje dziewiąte urodziny. Jubileusz to okazja do przypomnienia jego roli na mapie kulturalnej i biznesowej Krakowa. ICE Kraków to jedna z czołowych instytucji budujących przewagę konkurencyjną miasta.
0 1 0 0 0 21.12.2023Oeparol firmy Adamed Pharma rozpoczyna współpracę z BrandLiftPrzetarg firmy farmaceutycznej Adamed Pharma na obsługę marki Oeparol w 2024 r. wygrała agencja marketingu influencerskiego BrandLift. Do zadań agencji należy zrealizowanie skutecznej strategii działań w internecie.
0 1 0 0 0 20.12.2023Dom mediowy Initiative zdobywa budżet mediowy marki VelvetAgencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową marki Velvet.
0 8 0 0 0 19.12.2023Koszyk świątecznych produktów droższy o 13% w skali roku – analiza ASM Sales Force AgencyChoć inflacja w Polsce spada od kilku miesięcy, przygotowanie świątecznego stołu będzie droższe niż przed rokiem. Średnia cena koszyka świątecznego wzrosła w ujęciu rocznym o 13%. Najbardziej poszły w górę ceny groszku i kukurydzy w puszce, cynamonu, goździków czy masy makowej z bakaliami. Tak wynika z najnowszych danych ASM Sales Force Agency,
0 3 0 0 0 19.12.2023AI technologiczną nadzieją marketingu, branża bez entuzjazmu wobec NFT i metaverse – raport GroupMAI, a za nią big data i connected TV to trzy technologie, które najmocniej wpłyną na marketing – uważają przedstawiciele branży. Zbadani przez GroupM marketerzy, agencje oraz biura reklamy sceptycznie oceniają potencjał NFT, metaverse czy blockchain. Spośród badanych profesji wpływ sztucznej inteligencji na ich fach najmocniej odczują copywriterzy i graficy, najmniej – handlowcy i brand managerowie.
0 8 0 0 0 19.12.2023„Zwierzę to nie prezent na święta” – kampania stowarzyszenia „Nadzieja na dom”Stowarzyszenie opieki nad zwierzętami „Nadzieja na dom” w kampanii billboardowej przestrzega przed kompulsywnym kupowaniem zwierząt, które po świętach często są porzucane i trafiają do schronisk.
1 1 0 0 0 19.12.2023IKEA w świątecznej kampanii zwraca się do introwertykówKanadyjska IKEA stworzyła spot „Take a holiday from the holidays”, w którym zwraca się do introwertyków zmęczonych świątecznym zgiełkiem, gośćmi i szumem.
0 1 0 0 0 19.12.2023Sztuczna inteligencja przyspiesza rozwój sektora dóbr luksusowych – raport DeloitteSektor dóbr luksusowych w krótkim czasie stał się jednym z innowatorów eksperymentujących z nowoczesnymi technologiami. Tak wynika z raportu przygotowanego przez firmę doradczą Deloitte,
0 1 0 0 0 19.12.2023Trwają zgłoszenia do drugiej edycji konkursu Oknoplast for ArtOknoplast wspólnie z Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie MOCAK organizują drugą edycję międzynarodowego konkursu dla artystów sztuki wizualnej. Podobnie jak w poprzedniej edycji, główne wyzwanie to wykonanie pracy w dowolnej technice na płótnie, jakim jest okno.