Espresso

2 sierpnia 2018

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.08.2018

Do 2025 r. przedstawiciele pokolenia Y i Z będą stanowić ponad 40 proc. klientów marek luksusowych. Badanie Deloitte

Sprzedaż stu największych firm z sektora dóbr luksusowych wyniosła w minionym roku obrotowym* 217 mld dol. Jak wynika z raportu Deloitte, marki luksusowe zmieniają model działalności, aby dostosować się do oczekiwań młodszych klientów i konsumentów z rynków wschodzących. W tym roku za ponad połowa globalnej sprzedaży ubrań oraz butów będzie przypadała na rynki w Azji, Ameryce Łacińskiej, Afryce i na Bliskim Wschodzie.

1 sierpnia 2018

  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
1.08.2018

Alianci i operacja Frantic 7 w spocie PFN na rocznicę Powstania Warszawskiego

Polska Fundacja Narodowa z okazji 74. rocznicy Powstania Warszawskiego przygotowała kampanię informacyjno-edukacyjną, która ma przybliżać obcokrajowcom historię powstańczego zrywu. Koncentruje się ona na operacji Frantic 7 przeprowadzonej przez siły powietrzne Armii Amerykańskiej 18 września 1944 r. Działania komunikacyjne skierowane są przede wszystkim do mieszkańców Europy Zachodniej i USA.

31 lipca 2018

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
31.07.2018

Po mundialu polscy piłkarze bardziej rozpoznawalni, ale mniej lubiani – badanie Havas Sports & Entertainment

Piłkarskie mistrzostwa świata w Rosji zwiększyły rozpoznawalność wszystkich naszych piłkarzy. Najwięcej zyskał Kamil Glik, którego z twarzy rozpoznaje 56,3% respondentów (o 3,6 p.p. więcej niż w maju 2018 r.) – pokazuje badanie Havas Sports & Entertainment. Za rozpoznawalnością nie idzie jednak miłość kibiców. Ankietowani zadeklarowali dużo mniejszą niż w maju sympatię do zawodników. Najbardziej stracił Robert Lewandowski.

Poprzednie Następne