Netflix zgromadził 23 mln użytkowników oglądających reklamy
  • 0
  • 1
15.01.2024

Netflix zgromadził 23 mln użytkowników oglądających reklamy

Netflix zgromadził globalnie 23 mln użytkowników, którzy oglądają reklamy w zamian za niższą cenę subskrypcji. Tacy subskrybenci stanowią około jednej trzeciej nowych użytkowników platformy streamingowej.

W listopadzie 2023 r. liczba subskrybentów reklamowych Netfliksa wynosiła 15 mln. To około 1/3 nowych użytkowników platformy.

Jak powiedziała Amy Reinhardt, prezes Netfliksa ds. reklamy w wystąpieniu na konferencji CES w Las Vegas, użytkownicy z pakietu reklamowego są bardzo zaangażowani w usługę. Aż 85 proc. ogląda ponad dwie godziny dziennie.

Plan reklamowy kosztuje w Stanach Zjednoczonych 6,99 dol. miesięcznie. Plan bez reklam to koszt 15,49 dol.

Pakiet subskrypcji z reklamami Netflixa ruszył 3 listopada 2022 r. Obecnie subskrypcja jest dostępna w dwunastu krajach. Są to:

  • Stany Zjednoczone,
  • Wielka Brytania,
  • Niemcy,
  • Francja,
  • Hiszpania,
  • Australia,
  • Brazylia,
  • Kanada,
  • Włochy,
  • Japonia,
  • Korea,
  • Meksyk.

Plany zakładają, że w Polsce opcja reklamowa pojawi się w Netfliksie najwcześniej w 2024 r.

  • 1
Netflix zgromadził globalnie 23 mln użytkowników oglądających reklamy

Netflix zgromadził globalnie 23 mln użytkowników oglądających reklamy

12 stycznia 2024