Multilac w nowej kampanii telewizyjnej zwraca uwagę na mikrobiom jelitowy
  • 1
  • 1
11.01.2024

Multilac w nowej kampanii telewizyjnej zwraca uwagę na mikrobiom jelitowy

Marka Multilac należąca do USP Zdrowie wystartowała z nową kampanią, której głównym celem jest zwrócenie uwagi na dbanie o mikrobiom jelitowy.

– Mikrobiom to ważny element organizmu, który dba o kondycję jelit i nasze dobre samopoczucie każdego dnia. Jest jednak niezwykle delikatny. Wiele czynników, takich jak leki, przebyte biegunki, konserwanty w diecie, a nawet stres mogą wpływać na jego stan. Dlatego w kampanii pokazaliśmy wszystkie te momenty, w których warto stosować synbiotyk. Całość okrasiliśmy ładną i ciepłą w odbiorze realizacją, która na pewno zapadnie w pamięć i zwróci uwagę konsumentów – mówi Jan Zagrodzki, dyrektor zarządzający FCB&theMilkman.

Kampania będzie emitowana w telewizji i digitalu. Powstały dwa spoty 30-sekundowe ze skrótami trwającymi 15 sekund.

Za kreację do mediów ATL i digital odpowiedzialna jest agencja reklamowa FCB&theMilkman, za produkcję Selfish3, za planowanie i zakup TV dom mediowy Wavemaker, digital – Performics i LiquidThread.

Agencja kreatywna FCB&theMilkman jest częścią globalnej sieci FCB.

  • 1
Multilac w nowej kampanii zwraca uwagę na mikrobiom jelitowy

Multilac w nowej kampanii zwraca uwagę na mikrobiom jelitowy

11 stycznia 2024

10 stycznia 2024