Marka słodyczy Wawel ma zmienione logo i nowego dyrektora marketingu
  • 0
  • 1
21.09.2022

Marka słodyczy Wawel ma zmienione logo i nowego dyrektora marketingu

Nowe logo to początek szerszych zmian w języku komunikacji, którym będzie posługiwał się Wawel. W przyjętej strategii producent słodyczy wraca do korzeni. Stawia na swoje najmocniejsze strony i skojarzenia z marką, którymi są: czekoladowość, jakość i królewskość. Wdrożeniem zmian w komunikacji zajmie się nowy dyrektor marketingu, Dariusz Chwierut.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 września 2022

20 września 2022