Marka słodyczy Wawel ma zmienione logo i nowego dyrektora marketingu
  • 0
  • 1
21.09.2022

Marka słodyczy Wawel ma zmienione logo i nowego dyrektora marketingu

Nowe logo to początek szerszych zmian w języku komunikacji, którym będzie posługiwał się Wawel. W przyjętej strategii producent słodyczy wraca do korzeni. Stawia na swoje najmocniejsze strony i skojarzenia z marką, którymi są: czekoladowość, jakość i królewskość. Wdrożeniem zmian w komunikacji zajmie się nowy dyrektor marketingu, Dariusz Chwierut.

W nowej strategii komunikacji marka słodyczy Wawel podkreśla wieloletnią tradycję, wynikające z niej kompetencje producenta czekolady i wysoką jakość produktów. Dla wzmocnienia skojarzeń z czekoladową tradycją i królewską jakością nowe logo bazuje na kolorze brązowym. Jest on kojarzony z marką i czekoladową specjalizacją producenta. Dodano także symbol królewskiej korony i datę wskazującą na początki działalności Adama Piaseckiego (1898) – protoplasty firmy.

Nowy dyrektor marketingu – Dariusz Chwierut

Stanowisko objął w lipcu br. Wcześniej przez blisko 25 lat doświadczenie zdobywał jako dyrektor kreatywny w krakowskich agencjach reklamowych i prowadząc własną działalność reklamową. W tym czasie był odpowiedzialny m.in. za komunikację marek z branży FMCG. Były wśród nich marki: Wawel, Beskidzkie, Bakoma czy Tiger. Na stanowisku dyrektora marketingu marki Wawel zastąpił Monikę Kowalewską, która pełniła tę funkcję od lutego 2021 r. do lutego 2022 r.

W nowej roli Dariusz Chwierut będzie odpowiedzialny za:

  • realizację strategii komunikacji;
  • zarządzanie kategoriami produktów;
  • sklepy firmowe;
  • Fundację Wawel z Rodziną, wpisującą się w istotny dla firmy obszar ESG.

Mam w sobie ogromny szacunek do marki Wawel, jej produktów i wartości, które oferuje już od blisko 125 lat – mówi Dariusz Chwierut. – Dzisiejszy marketing wymaga wielokanałowego podejścia i otwartej głowy. Kierowanie rozległym obszarem i marką z taką tradycją to przede wszystkim duża odpowiedzialność, ale też wyzwanie, które mnie napędza – dodaje.

  • 1
Marka słodyczy Wawel z nowym logo

Marka słodyczy Wawel ma nowego dyrektora marketingu i nowe logo

 

21 września 2022

20 września 2022