Ubezpieczenie miłości w nowej kampanii reklamowej Allianz Polska
  • 1
  • 2
15.01.2024

Ubezpieczenie miłości w nowej kampanii reklamowej Allianz Polska

Kampania wizerunkowa Allianz Polska promuje ubezpieczenia na zdrowie i życie. Realizowana w internecie, obejmie portale i media społecznościowe, w tym YouTube, a także content marketing. Działania potrwają do połowy kwietnia.

– Motywem przewodnim kampanii jest serce. To zarazem symbol miłości, jak też jeden z najważniejszych organów, który zasługuje na naszą codzienną troskę. Choroby układu krążenia, w tym serca, wciąż pozostają pierwszą przyczyną śmierci Polaków. Warto pamiętać, że możemy im w dużym stopniu zapobiegać dzięki odpowiedniemu stylowi życia.

Nasza kampania zachęca, by dodatkowo ubezpieczyć się na wypadek ciężkich chorób, takich jak zawał, udar i rak. Można zapewnić sobie możliwość leczenia za granicą w razie poważnych problemów ze zdrowiem. Odwołujemy się do głosu serca, aby pobudzić wyobraźnię odbiorców i zainteresować ich naszą ofertą – mówi Piotr Kochanowski, dyrektor departamentu market management w Allianz Polska.

„Jak Polki i Polacy dbają o zdrowie?”

Takie badanie na zlecenie Allianz Polska przeprowadził przed kampanią Norstat Polska. Wyniki pokazały, że niemal połowa Polaków obawia się poważnej choroby – głównie nowotworów oraz chorób układu krążenia, takich jak zawał serca i udar mózgu. Ubezpieczają się jednak na ich wypadek tylko trzy osoby na dziesięć. Jednocześnie 67 proc. respondentów uważa, że polisa na życie i zdrowie pozwala lepiej zadbać o siebie i bliskich w razie problemów ze zdrowiem.

Kampania reklamowa jest prowadzona w internecie, który jest najważniejszym kanałem poszukiwania informacji na temat ubezpieczeń. Jej elementem są działania contentowe służące edukacji na temat dbania o zdrowie, w szczególności o serce.

Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki w obszarze ubezpieczeń na zdrowie i życie. Ma to wesprzeć w pracy agentów ubezpieczeniowych firmy oraz innych pośredników.

Koncept i kreację przygotowała agencja Plej. Spot wyprodukowała Flota Filmowa, a wyreżyserował go Marcin Filipek. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja FullSix Media.

  • 2
Ubezpieczenie miłości w nowej kampanii reklamowej Allianz Polska

Ubezpieczenie miłości w nowej kampanii reklamowej Allianz Polska

Ubezpieczenie miłości w nowej kampanii reklamowej Allianz Polska

15 stycznia 2024

12 stycznia 2024