Ubezpieczenie miłości w kampanii Allianz Polska - Marketing przy Kawie
Ubezpieczenie miłości w nowej kampanii reklamowej Allianz Polska
  • 1
  • 2
15.01.2024

Ubezpieczenie miłości w nowej kampanii reklamowej Allianz Polska

Kampania wizerunkowa Allianz Polska promuje ubezpieczenia na zdrowie i życie. Realizowana w internecie, obejmie portale i media społecznościowe, w tym YouTube, a także content marketing. Działania potrwają do połowy kwietnia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55732 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

15 stycznia 2024

12 stycznia 2024