Historie projektów dobrej jakości produktów bezmarkowych pokazują, że takie przedsięwzięcia mają kilka wyraźnie widocznych zalet. Wobec tego prawie wszyscy im kibicują. Ale takie pomysły mają też dużo ukrytych wad, więc na razie kończą się klapą. Mimo to pojawiają się kolejni chętni, którzy wierzą w nowy wspaniały świat bez marek.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
We współczesnym marketingu często umyka nam coś, co można określić jako „historie nieopowiedziane”. Szybki obieg informacji sprawia, że marki i obsługujące je agencje public relations na wyścigi zasypują nas historiami sukcesów. Na blogach czy w mediach społecznościowych opisują oryginalne pomysły i kampanie, które wypaliły. Do mediów rozsyłają informacje prasowe, na konferencjach przedstawiają case studies, które później wygrywają branżowe konkursy.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.