0 7 0 0 0 23.02.2021Muzeum Narodowe Ziemi Przemyskiej ma nowe logoZ okazji 110-lecia działalności Muzeum Narodowe Ziemi Przemyskiej zyskało nowe logo i system identyfikacji wizualnej. Opracowano też nową architekturę informacji i nawigacji na stronie internetowej.
2 2 0 0 0 23.02.2021Gwiazdy światowego futbolu w kampanii PepsiPepsi rozpoczęła kampanię „Fizz”, w której wykorzystuje różnorodne style kultury. Stawiając na połączenie muzyki oraz futbolu, marka zachęca świat do zerwania z konwencją, oczekiwaniami, a także wyjścia poza zamkniętą przestrzeń jednorodności. W reklamach zobaczymy takich piłkarzy, jak Leo Messi, Paul Pogba, Shanice van de Sanden oraz Jadon Sancho.
0 3 0 0 0 23.02.2021Zapachowa książka w kampanii płynów do płukania marki SilanZ okazji obchodzonych niedawno walentynek Silan (Henkel) stworzył zapachową książkę. Celem działań było nadanie znaczenia charakterystycznemu symbolowi marki widniejącemu na opakowaniu produktu – granatowej wstążce w kształcie serca. Ponadto aktywacja miała wspierać sprzedaż płynów zapachowych do płukania w okresie walentynkowym.
3 1 0 0 0 22.02.2021Sentymentalny powrót do PRL-u oraz oferty Internetu i nowe wyzwania rodzinne. Styczniowy YouTube Ads LeaderboardStyczniowe zestawienie YouTube Ads Leaderboard otwiera wideo marki Play z udziałem Agnieszki Chylińskiej. Tuż za nim powrót do epoki PRL-u i reklama kolekcji kultowych ciężarówek z tamtych czasów wydawnictwa De Agostini. Podium zamyka spot Biedronki prezentujący program wsparcia rodziców nowo narodzonych dzieci.
0 2 0 0 0 22.02.2021Morele.net po 20 latach zmienia logo i startuje z nową platformą komunikacjiSklep internetowy Morele.net po dwudziestu latach zmienia logo. Uruchamia też platformę komunikacji pod claimem: „Zakupy online to pestka”.
0 1 0 0 0 22.02.2021„Branże regulowane w social media” – publikacja IAB PolskaGrupa robocza social media IAB Polska przygotowała publikację zawierającą podsumowanie regulacji przyjętych przez ustawodawcę w stosunku do branż regulowanych oraz zasad obowiązujących w poszczególnych mediach społecznościowych w Polsce.
0 1 0 0 0 22.02.2021Influencerzy w Wielkiej Brytanii nie będą mogli stosować filtrów wyolbrzymiających efekty stosowania kosmetykówFiltry nie powinny być stosowane w reklamach w mediach społecznościowych, jeśli wyolbrzymiają efekt działania produktu – orzekła brytyjska Advertising Standards Authority. To efekt kampanii prowadzonej przez jedną z influencerek.
1 1 0 0 0 22.02.2021Uniqa łączy się z Axą i rozpoczyna kampanięWkrótce nastąpi połączenie prawne firm ubezpieczeniowych Uniqa i Axa. Będą działać pod nazwą Uniqa. Połączenie firm poprzedza kampania wizerunkowa.
1 1 0 0 0 22.02.2021„Myślimy zmianą” – BNP Paribas z kampanią skierowaną do przedsiębiorcówBNP Paribas zainicjował nową platformę komunikacji dla klientów biznesowych. Komunikacja pod hasłem „Myślimy zmianą” adresowana jest do przedsiębiorców z segmentu małych i średnich firm oraz dużych korporacji.
0 5 0 0 0 22.02.2021Logo Muzeum Fotografii w Krakowie docenione w przeglądzie Museum NextLogo krakowskiego Muzeum Fotografii znalazło się w gronie sześciu najciekawszych identyfikacji wizualnych muzeów na świecie. Umieszczono je w zestawieniu magazynu online Museum Next obok znaków takich instytucji, jak londyńskie Museum of the Home, paryskie Les Catacombes, Muzeum Sztuki Współczesnej w Buenos Aires, AZ Museum oraz australijskie Narodowe Muzeum Morskie.