1 7 0 0 0 20.08.2021Maciej Musiałowski w kampanii reklamowej ZalandoZalando rozpoczyna pierwszą lokalną kampanię odzieży męskiej w Polsce i Czechach. Koncepcja kampanii opiera się na badaniach, z których wynika, że mężczyznom zależy na wyglądzie. Chcieliby jednak, aby zakupy przebiegały w bardziej płynny i komfortowy sposób.
1 3 0 0 1 20.08.2021Doradca mieszczący się w smartfonie – nowy format reklamowy Getin BankuKampania Getin Banku rozpoczęła się 20 sierpnia. Pojawiają się w niej nowi brand heroes – bankowcy wielkości smartfona.
0 2 0 0 0 20.08.2021Zgłoszenia do IAB Mixx Awards tylko do końca sierpnia. Jak przygotować zgłoszenie?Tylko do 31 sierpnia można wysyłać zgłoszenia do piętnastej edycji IAB Mixx Awards – konkursu na najlepsze polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem kanału digital. W konkursie wyłaniane są projekty łączące kreatywność i efektywność. Zwycięzców poznamy pod koniec listopada.
0 1 0 0 0 20.08.2021Kongres Profesjonalistów PR już we wrześniu – zapisy wciąż trwająBadania agencji Exacto z 2020 r. poświęcone zmianom, jakie dokonują się w branży PR wykazały, że zapotrzebowanie na usługi digital PR dynamicznie wzrasta. Eksperci wskazywali, że digital PR i zarządzanie kryzysowe to dwa kluczowe obszary, którymi interesują się obecnie ich klienci. Dlatego właśnie XXI Kongres Profesjonalistów Public Relations, który odbędzie się 16 i 17 września w Rzeszowie, będzie głównie poświęcony tej problematyce.
0 1 0 0 0 19.08.2021Stanowisko Komitetu Sterującego Koalicji Marketerzy dla Lepszych Badań i Klubu Mediowego SAR w sprawie fuzji danych z panelu Nielsena z danymi Gemiusa12 sierpnia przedstawiciele strony zakupowej reprezentujący reklamodawców i agencje mediowe wysłuchali prezentacji ekspertów Nielsena na temat fuzji danych. Swoje wątpliwości i zastrzeżenia przedstawiają w oficjalnym komunikacie.
0 4 0 0 0 19.08.2021W których województwach mieszkańcy najmocniej ucierpieli finansowo w czasie pandemii? Wyniki badaniaDotychczasowe trzy fale zakażeń oszczędziły portfele większości konsumentów. Mimo to w niektórych regionach Polski nawet co drugi mieszkaniec odczuwa finansowe skutki koronakryzysu. W jakim stopniu kryzys wywołany COVID-19 uderzył rodaków po kieszeniach? Sprawdzono to w badaniu Fundacji Rozwoju Rynku Finansowego i Federacji Konsumentów.
4 1 0 0 0 19.08.2021Cezary Pazura jako Wujek Czarek nałogowo grający w Match MastersAktor wystąpił w serii reklam promujących grę mobilną wydawaną przez studio Candivore z Tel Avivu. Spoty z Pazurą emitowane są w telewizji przez cały sierpień.
0 4 0 0 0 19.08.2021Dynamiczny wzrost wydatków na reklamę online w pierwszym kwartale 2021 – IAB Polska/PwC AdEx 2021Q1Rok 2021 rozpoczął się dla komunikacji cyfrowej bardzo wysokim indeksem. Wydatki reklamodawców wzrosły w pierwszym kwartale o 17%. Przełożyło się to na wzrost wartości o prawie 200 mln zł, do poziomu 1,3 mld zł. Oprócz e-mail marketingu, który zaliczył minimalny spadek, wszystkie formaty reklamowe odnotowały wysokie wzrosty. Największy wpływ na wyraźne odbicie miała reklama graficzna, która wypracowała prawie połowę wzrostu.
0 1 0 0 0 19.08.2021Głosowanie na raporty odpowiedzialnego biznesuInternauci wybiorą laureata jednej z kategorii w 15. edycji konkursu na najlepsze raporty z zakresu odpowiedzialnego biznesu i zrównoważonego rozwoju. Głosowanie trwa do 20 września, a poparcie można przekazać trzem spośród 55 publikacji biorących udział w konkursie.
1 3 0 0 0 18.08.2021Hyundai Ioniq 5 w najnowszej kampaniiRozpoczęła się kampania promująca nowego elektrycznego SUV-a Hyundai – Ioniq 5. Podkreśla, że to samochód stuprocentowo elektryczny.