0 1 0 0 0 12.12.2018Jean Reno w Krakowie na zaproszenie Polskiej Fundacji Narodowej11 grudnia Jean Reno odwiedził Polskę. Przyjechał do Krakowa na zaproszenie Polskiej Fundacji Narodowej w ramach projektu „100x100”, by spotkać się z fanami i bliżej poznać polską tradycję świąt Bożego Narodzenia.
0 0 0 0 0 12.12.2018Marka Crocs wybrała agencję They.plProducent obuwia Crocs nawiązał współpracę z agencją They.pl. Umowa obejmuje prowadzenie zintegrowanych działań marketingowych online oraz sprzedaży w tym kanale.
0 1 0 0 0 12.12.2018Showmax wycofuje się z PolskiShowmax poinformował, że 31 stycznia 2019 r. zakończy działalność w Polsce. Subskrypcyjny serwis wideo wkroczył na nasz rynek w lutym 2017 r. z szeroko zakrojoną kampanią.
0 0 0 0 0 12.12.2018Bogusław Linda promuje Muzeum Sztuki w ŁodziBogusław Linda, grający Władysława Strzemińskiego w „Powidokach” Andrzeja Wajdy, wystąpił w spocie promującym dobiegającą końca inwestycję Muzeum Sztuki w Łodzi. Reklamę oglądać można w największych polskich stacjach telewizyjnych oraz na kanałach VoD.
1 0 0 0 0 12.12.2018„Nie serwuj sobie choroby!” – ruszyła kampania Ministerstwa Zdrowia przeciw otyłościCo trzeci dorosły i co piąte dziecko w Polsce ma nadwagę lub otyłość. Celem kampanii Ministerstwa Zdrowia „Nie serwuj sobie choroby!” jest skłonienie Polaków do refleksji i zmian nawyków żywieniowych.
0 0 0 0 0 11.12.2018Już dziś Facebook Live „Efektywna strategia marketingowa na rok 2019”Przypominamy, że to właśnie dziś o godzinie 19:00 na Facebooku startuje transmisja, podczas której będzie można dowiedzieć się więcej o marketingowych trendach na nadchodzący rok. Organizują ją EY Crowdsourcing i Questus.
1 0 0 0 1 11.12.2018Zippo zastrzegła dźwięk zapalniczkiZastrzeżenie dźwięku jako znaku towarowego wymaga cierpliwości i długich lat starań. Przekonał się o tym producent zapalniczek Zippo. Firma oficjalnie zastrzegła jednak w USA dźwięk wydawany przez zapalniczkę.
0 1 0 0 0 11.12.2018Zwycięzcy drugiej edycji JustBrief wyłonieniW drugiej edycji konkursu edukacyjnego JustBrief skierowanego do studentów i początkujących pracowników marketingu zwyciężył zespół Hi5s. W jego skład wchodzili młodzi adepci marketingu z Warszawy oraz Krakowa.
0 0 0 0 0 11.12.2018„Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce 2018/2019” – raport IABZwiązek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zaprezentował raport „Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce”. Skupia się on na najważniejszych aspektach złożonego i dynamicznego rynku cyfrowej komunikacji marketingowej i reklamy interaktywnej.
0 5 0 0 1 11.12.2018PKN Orlen przywraca marki CPN i Petrochemia Płock na dwóch stacjachPKN Orlen uruchomi stacje paliw pod szyldem CPN i Petrochemia Płock – na warszawskiej Pradze i w Bodzanowie koło Płocka. W ten sposób, w 20. rocznicę połączenia obu podmiotów, koncern chce promować swoje dziedzictwo i przypomnieć jedną z najpopularniejszych polskich marek.