Glokalizacja. Niespodziewane pożytki z globalizacji reklamGlokalizacja. Niespodziewane pożytki z globalizacji reklamGlokalizacja. Niespodziewane pożytki z globalizacji reklamGlokalizacja. Niespodziewane pożytki z globalizacji reklam
Lubimy zwiedzać szeroki świat, ale i czuć się wszędzie swojsko (fot. Pixabay)

Glokalizacja. Niespodziewane pożytki z globalizacji reklam

Glokalizacja. Niespodziewane pożytki z globalizacji reklam
Krystyna Malinowska

Krystyna Malinowska

-

project manager, Alpaca Studio

Krystyna Malinowska

Krystyna Malinowska

project manager
Alpaca Studio

Product managerka i copywriterka. Od 2019 r. w agencji marketingowej Alpaca Studio. Odpowiada za strategie komunikacyjne, tworzenie treści i realizację projektów. Doświadczenie zdobywała w marketingu jednej z największych firm telekomunikacyjnych. Absolwentka socjologii i polonistyki, pasjonatka skutecznego posługiwania się słowem. Obserwatorka wpływu nowoczesnych technologii na życie społeczne i przemiany gospodarcze.

Lokalnie znaczy w pobliżu, w znanym otoczeniu. Coraz chętniej żyjemy lokalnie i doceniamy slow food czy slow life. Jednocześnie czujemy się obywatelami świata, kiedy na dalekich wyspach możemy sięgnąć po ten sam produkt, który kupujemy w swoim osiedlowym sklepie. Z upodobaniem fotografujemy się w zaułkach włoskich miasteczek, które wydają nam się urocze, i zbieramy pod nimi lajki znajomych, dumni ze swoich europejskich wakacji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się