Cezary Pazura jako Wujek Czarek nałogowo grający w Match Masters
  • 4
  • 1
19.08.2021

Cezary Pazura jako Wujek Czarek nałogowo grający w Match Masters

Aktor wystąpił w serii reklam promujących grę mobilną wydawaną przez studio Candivore z Tel Avivu. Spoty z Pazurą emitowane są w telewizji przez cały sierpień.

Cezary Pazura jako Wujek Czarek w reklamie to gracz, który nie może oderwać się od wciągającej rozgrywki mimo wyzwań czekających go w świecie rzeczywistym. Spoty z Pazurą to część szerokiej kampanii prezentującej grę Match Masters polskim graczom mobilnym.

Kampania promocyjna Match Masters to największa kampania casualowej gry mobilnej na rodzimym rynku. Jest to też pierwsza gra reklamowana w polskiej telewizji z lokalną kreacją i z udziałem gwiazdy. Zagraniczne studia doceniają potencjał polskich graczy i chcą inwestować w promocję swoich produktów na naszym rynku – mówi Tomasz Miecznikowski, team leader działu games marketing w Gameset.

Spoty promujące grę na YouTube przygotowane zostały z udziałem twórców Matura to Bzdura, Blowka i Cezarego Pazury oraz twórców gamingowych Sitr0xa, Manoyka, Dżejdżejki i Kalucha.

​Match Masters to gra multiplayer typu „match-3”, czyli polegająca na łączeniu kolorowych elementów na planszy. Gracze grają na zmianę na tej samej planszy. Oznacza to, że muszą brać pod uwagę nie tylko wynik uzyskany ze swojego ruchu, ale także możliwości, jakie ruch ten stwarza dla przeciwnika.

Od maja w ramach działań na polskim rynku zorganizowany został turniej Ultimate Match Masters Poland. Zaproszono polskich graczy do społeczności skupionej na grupie na Facebooku i przygotowano spoty na YouTube z udziałem twórców gamingowych oraz lifestyle’owych.

W turnieju promującym grę udział wzięło 10 tys. nowych graczy. Do udziału i dołączenia do grupy skupiających graczy na Facebooku zachęcało dziesięciu twórców, z którymi można było się zmierzyć w fazie finałowej. W tej części kampanii udział wzięli Kaluch, Kushi, Sitr0x, Manoyek, Farell, Dzejdzejka, Gilathiss, Miss Aga, Kapitan Bladii, Planeta Faktów.

Kreację, strategię i koordynację kampanii digital przygotował zespół agencji gaming marketingu Gameset (grupa LTTM). Nad kampanią pracowały działy Games Marketing, Agency oraz Talents. Spoty są dziełem True Motion Pictures GmbH. Zakup mediów – Freundschaft.

  • 1
Cezary Pazura jako Wujek Czarek

Cezary Pazura jako Wujek Czarek wciągnięty przez grę Match Masters

19 sierpnia 2021

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
19.08.2021

Dynamiczny wzrost wydatków na reklamę online w pierwszym kwartale 2021 – IAB Polska/PwC AdEx 2021Q1

Rok 2021 rozpoczął się dla komunikacji cyfrowej bardzo wysokim indeksem. Wydatki reklamodawców wzrosły w pierwszym kwartale o 17%. Przełożyło się to na wzrost wartości o prawie 200 mln zł, do poziomu 1,3 mld zł. Oprócz e-mail marketingu, który zaliczył minimalny spadek, wszystkie formaty reklamowe odnotowały wysokie wzrosty. Największy wpływ na wyraźne odbicie miała reklama graficzna, która wypracowała prawie połowę wzrostu.

18 sierpnia 2021