0 1 0 0 0 20.07.2021Fusion shoppers wyzwaniem dla handlu detalicznego – DS Smith mówi o nowym rodzaju konsumentówDane firmy z branży opakowań DS Smith wskazują na narodziny nowego typu konsumenta. To tzw. fushion shoppers. Są osobami łączącymi zakupy w sklepach stacjonarnych i internetowych oraz korzystającymi z formy click & collect.
1 1 0 0 0 20.07.2021Nośniki OOH jako latarnie we francuskiej kampanii HandsAwayFrancuska organizacja non profit HandsAway zainicjowała kampanię „Fearless Night”, która ma zwiększyć poczucie bezpieczeństwa kobiet i przedstawicieli mniejszości seksualnych w czasie nocnych wypraw po mieście. Wykorzystała w tym celu reklamowe nośniki zewnętrzne.
0 1 0 0 0 20.07.2021New Balance rozszerza współpracę z InsightlandProducent obuwia, odzieży i akcesoriów sportowych New Balance rozszerza współpracę z agencją SEO Insightland. Firmy działają wspólnie od czerwca 2019 r. Do tej pory agencja prowadziła działania w zakresie rozwoju treści na stronie i optymalizacji technicznej polskiego serwisu marki. Wdrażała ponadto kampanie link building. W czerwcu 2021 r. umowa została rozszerzona o 3 kolejne rynki: Czechy, Słowację i Węgry.
0 1 0 0 0 20.07.2021Niedobór talentów największy od 15 lat. 81% polskich pracodawców ma trudności ze znalezieniem nowych pracowników – pokazuje badanie ManpowerGroupOśmiu na dziesięciu pracodawców w Polsce twierdzi, że znalezienie pracowników z odpowiednimi kwalifikacjami jest dla nich wyzwaniem. W 2019 r. o tym problemie mówiło 70% organizacji, natomiast w 2018 odsetek wynosił 51%. Zgodnie z analizą ManpowerGroup najtrudniejsi do pozyskania są obecnie kandydaci z obszaru logistyki, produkcji przemysłowej oraz IT. Na rynku brakuje także pracowników administracji i obsługi biura oraz osób zajmujących się obsługą klienta.
0 1 0 0 0 19.07.2021Fansi – platforma e-commerce dla influencerówRuszył start-up z obszaru influencer marketingu oraz e-commerce – Fansi. Pomysłodawcą i twórcą podmiotu jest agencja influencer marketingu BrandBuddies. Powstanie platformy ma być odpowiedzią na trend ekonomii twórców.
4 2 0 0 0 19.07.2021Marcin Dorociński polskim ambasadorem marki KinleyWspółpracę z marką Kinley (The Coca-Cola Company) rozpoczął Marcin Dorociński. W ramach kampanii reklamowej pod hasłem „Smak, do którego dorastasz” ambasador celebruje momenty, w których może się zrelaksować.
0 1 0 0 0 19.07.2021 Aktualizacja: 09:4920.07.2021Mural Żabki nielegalny i nie taki eko, jak zapowiadano?Na początku lipca w Poznaniu przy ul. Szyperskiej 23 powstał mural sieci sklepów Żabka przedstawiający wodę Od Nowa. Jak podaje „Gazeta Wyborcza”, namalowano go nielegalnie.
0 1 0 0 0 19.07.2021Abstra przekształca się w StudiZ początkiem lipca firma Abstra przekształca się w Studi. Rebranding podyktowany jest koniecznością dostosowania się do potrzeb rynku i chęcią zwrócenia uwagi na nowe kompetencje wychodzące poza influencer marketing i produkcję kanałów własnych na YouTube.
0 4 0 0 0 19.07.2021Marki i projektanci kończą współpracę z modelką, która nie chce w Polsce „żydostwa i LGBT”Uczestniczka czwartej edycji programu „Top Model”, Samuela Górska podczas spotkania sympatyków Konfederacji wygłosiła kontrowersyjne przemówienie. Oświadczyła w nim, że „nie chce żydostwa, nie chce LGBT, nie chce wielu rzeczy, które obecnie są”. Po tej wypowiedzi część marek i projektantów zerwała z nią współpracę.
0 1 0 0 0 19.07.2021Stowarzyszenie Twoja Sprawa doprowadziło do skazania Showup.tv za reklamy na autobusach i taksówkachStowarzyszenie Twoja Sprawa poinformowało, że dzięki jego działaniom doszło do skazania osoby odpowiedzialnej za reklamowanie portalu Showup.tv na autobusach i taksówkach. Reklamy te, choć same nie zawierały pornografii, zachęcały do wejścia na stronę z takimi treściami.