Rynek przedstawia swój model współpracy z KRRiT w realizacji badania jednoźródłowego - Marketing przy Kawie
Rynek przedstawia swój model współpracy z KRRiT w realizacji badania jednoźródłowego
  • 0
  • 1
12.05.2020

Rynek przedstawia swój model współpracy z KRRiT w realizacji badania jednoźródłowego

Przedstawiciele rynku mediów i reklamy (PBI, MOC TV, KBR i koalicja Marketerzy dla Lepszych Badań) organizują się wokół badania jednoźródłowego. Występują do KRRiT z propozycją modelu współpracy, w którym podział obowiązków byłby adekwatny do ponoszonych wydatków.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56439 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

11 maja 2020

9 maja 2020