2 1 0 0 0 6.11.2020Nowy format „Orange Challenge” w świątecznej kampanii operatora6 listopada wystartowała kolejna odsłona kampanii „Orange zbliża”. Promuje ofertę świąteczną i wprowadza nowy format komunikacji: „Orange Challenge”.
1 1 0 0 0 6.11.2020Historia podopiecznego SOS Wiosek Dziecięcych rysowana przez Andrzeja TylkowskiegoSOS Wioski Dziecięce zaprezentowały animowany film ukazujący historię jednego z podopiecznych. Narysował ją Andrzej Tylkowski.
0 1 0 0 0 6.11.2020Konkurs na logo Krajowej Izby Doradców PodatkowychSamorząd polskich doradców podatkowych ogłosił konkurs na nowe logo i identyfikację wizualną Krajowej Izby Doradców Podatkowych. Dwuetapowy konkurs ma charakter otwarty. Do udziału zaproszeni są wszyscy twórcy i projektanci graficzni. Nagroda dla zwycięzcy to 23 tys. zł.
3 2 0 0 2 6.11.2020„PPK – ja zostaję!”, czyli kampania promująca Pracownicze Plany KapitałoweTrwa kampania „PPK – ja zostaję!”. Jej główne cele to obudzenie społecznej dyskusji o wolności finansowej na emeryturze oraz promocja Pracowniczych Planów Kapitałowych.
0 1 0 0 0 6.11.2020Nominacje KTR 2020W tegorocznej edycji Konkursu KTR o nagrody rywalizowało 1371 zgłoszeń. Jury nominowało 297 prac.
1 1 0 0 0 6.11.2020Proekologiczna kampania Opla z Marcinem Dorocińskim w roli głównejOpel rozpoczął kampanię „Żyj pod prąd” z udziałem Marcina Dorocińskiego. Osią akcji jest cykl rozmów o ważnych kwestiach dotyczących przyszłości planety, jak i przyszłości motoryzacji oraz innych ważnych dziedzin naszego życia, z naciskiem na te najbardziej wpływające na zmiany klimatyczne.
1 1 0 0 0 6.11.2020Mikołaj Karolak i elfy influencerzy w świątecznej kampanii PepsiWystartowała świąteczna kampania „Jak świętować, to tylko z Pepsi!”. Bohaterami są niebieskie elfy, które w tym roku celebrują małe przyjemności, ponieważ z tych właśnie momentów składają się święta. W rolę elfów wcielili się Maciej Musiał, Adam Fidusiewicz, Wiktoria Gąsiewska i Martyna Chomacka. Mikołajem został Tomasz Karolak.
0 1 0 0 0 6.11.2020Brand New Galaxy kupuje amerykańską agencję e-commerceBrand New Galaxy kupiło amerykańską agencję Content26. Specjalizuje się ona w tworzeniu i realizacji kampanii na platformach e-commerce.
1 1 0 0 0 6.11.2020Nadzy Islandczycy promują sieć telekomunikacyjną NovaRuszyła islandzka kampania promująca sieć telekomunikacyjną Nova. Reklama wywołała gorącą dyskusję, bowiem wszystkie występujące w niej osoby są zupełnie nagie.
1 5 0 0 0 5.11.2020Wirtualna linia do makijażu L’Oreal wchodzi na rynekL’Oreal wprowadza wirtualną linię Signature Faces. Kolekcję współtworzyli: Val Garland, światowej sławy makijażystka L’Oréal Paris oraz artystki 3D Ariela Lu oraz Sylvain Gaussens.