2 1 0 0 0 30.12.2020Fałszywe życzenia królowej Elżbiety II – Channel 4 zwraca uwagę na deepfakeBrytyjska stacja Channel 4 wykorzystała świąteczne orędzie królowej Elżbiety II do pokazania możliwości tworzenia fałszywego przekazu. Posługując się technologią deepfake, zmusiła królową do wypowiadania wątpliwych kwestii, a nawet do tańca na stole.
2 7 0 0 2 30.12.2020„Masz Answear?” – pyta marka w najnowszym spocieW siedmiu krajach ruszyła kampania Answear – sklepu internetowego z odzieżą, obuwiem i dodatkami. Spot skierowany jest do osób w różnym wieku, które skłonne są łamać stereotypy. Marka podkreśla znaczenie wyboru i indywidualnego stylu odbiorców.
1 12 0 0 2 30.12.2020„Wyprawa na Księżyc” – Netflix zbudował rakiety na murach polskich miastW październiku na Netflixie miała miejsce premiera filmu animowanego „Over the Moon”. Premierze towarzyszyła kampania outdoorowa na muralach w pięciu miastach. Platforma VoD zachęcała do udziału w konkursie, a na niektórych muralach wykorzystywała elementy 3D i farby fotoluminescencyjne.
1 1 0 0 0 29.12.2020Skoczkowie Kamil Stoch, Piotr Żyła i Tomasz Pilch w nowej kampanii reklamowej sieci ŻabkaCzłonkowie kadry narodowej polskich skoczków narciarskich: Kamil Stoch, Piotr Żyła i Tomasz Pilch inaugurują sezon narciarski w Żabce. Spot pod hasłem: „Wskocz po słodkości Milka” emitowany będzie w czasie Turnieju Czterech Skoczni, czyli jednego z głównych punktów sezonu Pucharu Świata w Skokach Narciarskich.
2 2 0 0 0 28.12.2020Świąteczna reklama Microsoftu – smutna i odstręczająca czy trafna i na czasie?Na początku grudnia Microsoft opublikował swoją świąteczną reklamę „Find Your Joy (A Dog’s Dream)”. Zamknięci w domu członkowie rodziny niezwykle intensywnie korzystają z gier i innych programów firmy. Ich pies Rufus bardzo chciałby również uczestniczyć w tak angażujących aktywnościach. Zapada w drzemkę i...
0 5 0 0 0 28.12.2020Cannual Report 2020 – raport sieci niezależnych agencji reklamowych i domów mediowych WeCanSzósta edycja raportu pokazuje, że stabilna ekspansja na rynkach reklamowych Europy Środkowo-Wschodniej była kontynuowana w 2019 r. Zaowocowała ogólnym wzrostem o 9,8% i osiągnęła poziom 15,2 mld euro netto, jeśli chodzi o łączną wartość wydatków. Widać było dynamiczny wzrost wydatków na reklamę cyfrową i stopniowe przejmowanie rynku z rąk telewizji. Jednak na skutek wybuchu pandemii Covid-19 zaburzenia były odczuwalne nawet na najbardziej stabilnych rynkach.
0 3 0 0 0 28.12.2020Przemysł paliw kopalnych i linie lotnicze nie zareklamują się w Amsterdamie?Jak można sprawić, aby reklamy podróży lotniczych oraz firm związanych z paliwami kopalnymi zniknęły z przestrzeni miejskiej? Wniosek o zbadanie tego zagadnienia złożyły do władz Amsterdamu partie ekologiczne. Stolica Holandii być może stanie się pierwszym na świecie miastem, które wprowadzi tego rodzaju zakaz. I będzie to początek obostrzeń ogólnokrajowych.
2 30 0 0 0 27.12.2020Projekt „Okno” – Artystyczna Podróż Hestii na witrynach małych firm w 14 miastachArtystyczna Podróż Hestii to projekt w czternastu miastach na terenie całej Polski. STU Ergo Hestia wybrała małe, lokalne przedsiębiorstwa, których witryny w grudniu na dwa tygodnie zamieniły się w wystawy sztuki współczesnej. Projekt miał na celu artystyczny dialog z lokalnymi społecznościami.
1 1 0 0 0 26.12.2020Ahmad Tea London w emocjonalnym filmie przypomina o tym, co najważniejszeW filmie reklamowym marka herbaty zwraca uwagę na to, jak pandemia zmieniła nasze relacje i wypłynęła na życie osób starszych. Spot można obejrzeć w kanale marki na YouTube.
1 5 0 0 0 26.12.2020Czy „Tradycyjne Podhale” to łamanie ustaw i przemoc w rodzinie? Kobiety walczą o przyjęcie uchwały antyprzemocowej w ZakopanemRada Miasta Zakopane od dziewięciu lat łamie prawo, nie przyjmując uchwały antyprzemocowej. Strajk Kobiet Podhale przypomina o tym serią bannerów pod wspólnym szyldem „Tradycyjne Podhale”. Można na nich przeczytać m.in.: „Kochany Mikołaju! Na Święta chciałbym, żeby tata przestał na nas krzyczeć i bić mamusię”.