Mobile w nowej rzeczywistości rośnie szybciej niż inne media – pokazuje raport „Change and People” Spicy Mobile
  • 0
  • 1
1.10.2021

Mobile w nowej rzeczywistości rośnie szybciej niż inne media – pokazuje raport „Change and People” Spicy Mobile

Dla reklamy cyfrowej czas pandemii okazał się łaskawy. Gdy inni tracili, pierwszy raz w historii wydatki na reklamę w Internecie przekroczyły 5 mld zł. Jednym z motorów napędowych tego wzrostu był mobile. Czy te liczby przekładają się na rzeczywiste nastroje w branży? Odpowiedzi można szukać w raporcie „Change and People” Spicy Mobile.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 października 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.10.2021

Szkolny miniserial Allegro z influencerami na TikToku

Marka Allegro w ramach działań „Back2School” stworzyła z influencerami miniserial na TikToku. „Allegro Back2School” to 18-odcinkowa historia przedstawiająca sytuacje, które spotykają uczniów w pierwszych dniach szkoły: brak długopisu, odpytywanie przy tablicy, lektury szkolne, szlabany po pierwszych wywiadówkach itd. Wspólnym wątkiem wszystkich odcinków dodatkowo budującym napięcie jest nieobecność jednego z uczniów.